Iran Varzeshi

لغزش‌لحظات‌آخر‌سایپا

-

غافلگیری بچههای دایی در دقیقه 90 ســایپا که با یــک برد پــرگل مقابل نماینــده هنــد بــه مرحلــه دوم پلیآف لیگ قهرمانان آســیا رســیده بود با وجود شــروع خــوب در مصاف بــا الریــان در لحظــات پایانی غافلگیر شــد و شکســت تلخی را پذیرا شــد تا بــه مرحله گروهی نرسد.

فقط چهار دقیقه از بازی گذشــته بود که ارســال معین عباســیان از روی ضربه آزاد میانه زمین را رضا اســدی و در ادامه مدافعان الریان دفع کردند ولی در برگشت تــوپ به محمدرضا ســلیمانی رســید که پاس او با ضربه ســر، سماجت و فرار آرمان رمضانی در محوطــه جریمه الریان و ضربه نهایی مهاجم بلند قامت ســایپا گل اول را برای نماینده ایران رقم زد.

بعد از این گل الریانیها به شــدت به داور معترض بودند و ادعا میکردند مهاجم ســایپا خطای هند کرده اما ما نینگ داور چینی گل را سالم اعالم کرد. در ادامه بازی الریان با گل مســاوی به بازی برگشت تا از شوک دقایق اولیه خارج شود.

دقیقــه 28 پــاس نه چنــدان خوب رضاوند و تعلل ســارفو در دفع توپ موجب شد تا بازیکنان الریان حمله سریعی تدارک بدهند و با پاس در عمق تاباتا و شــوتی که گلمین ریواس از بین دشــتی و علیاری زد و به تیرک عمودی هم برخوردی داشت، به گل تساوی برسند.

در ادامه بازی متعادل دنبال میشــد و بــه نظر میرســید به وقتهــای اضافه خواهــد رفت. البته ســایپا در دقیقه 86 تا چند سانتیمتری گل برتری هم پیش رفت. در ایــن لحظه پرتاب اوت ناصری را تاباتا با ضربه ســر دفع کرد که در ادامه توپ روی پای ســارفو جفت و جور شد اما ضربه این بازیکن به تیــرک عمــودی دروازه الریان برخورد کرد و به بیرون رفت.

آن موقعیت سایپا گل نشد تا این تیم در دقیقه 90 غافلگیر شــود. در این لحظه ســانتر زیبای رودریگو تاباتــا از روی ضربه ایســتگاهی میانه زمین را سباستین سوریا، مهاجم تعویضی الریان با ضربه پشت سر زد که توپ دور از دستان منادی تبدیل به گل دوم نماینده فوتبال قطر شد.

یک دقیقه بعد و در وقتهای تلف شده هم ریواس بعد از دریافت توپ بلند از زمین خودی، به کــو میونگجین پاس داد که او بعد از ورود به محوطه جریمه سایپا و پاس کاتبــک، ریواس را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این مهاجم با شــوت فنی به گوشــه دروازه، گل سوم الریان را به ثمر برساند.

بدین ترتیب تیــم جوان دایی با قبول ایــن شکســت مقابــل الریان از رســیدن بــه مرحله گروهــی لیگ قهرمانان آســیا باز ماند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran