Iran Varzeshi

زمان خریدن به سبک شفر

-

خریدهــای خارجی اســتقالل همچنان از ترکیب اصلی این تیم دور هســتند؛ نکتهای که شفر در نشست خبری به صورت غیر مســتقیم به آن اشــاره کرد و البته صحبتهای او با گالیه همراه بود.

ســرمربی اســتقالل در آخرین نشســت خبری خود و قبل از دیدار با پارس جنوبی، گفــت که بازیکنان جدیــد این تیــم دیر بــه تمرینات اضافه شــدند و به همین دلیل فعال نمیتوانند ثابت شوند.

از نظر شــفر هر چند پاتوســی در شرایط مســابقهای لیگ آفریقای جنوبی بــود امــا این لیگ ســطح پایینتری دارد و این بازیکن همچنان باید به تمرین کردن ادامه دهد.

سرمربی اســتقالل درباره ایسما و منشــا اما اســتدالل دیگری دارد؛ این دو بازیکــن به دلیل دور بودن از تمرینات، هنوز فرم خوب بدنی ندارند و به ویژه ایسما باید خیلی سریع فرم بدنی خود را به شرایط ایدهآل برساند.

البته منشا شانس بیشتری برای رســیدن به ترکیــب دارد و احتماال این بازیکن دقایق بیشتری نسبت به دیگران در ترکیب خواهد بود.

بــه این ترتیب در بــازی امروز اســتقالل مقابــل پارس جــم نباید منتظر حضــور خارجیها در ترکیب اصلی استقالل بود.

انتظاری که مشــخص نیســت چه زمان بــرآورده میشــود به این دلیل که همگان حضور این بازیکنان در ترکیــب اصلی اســتقالل را توقع داشــتند اما ســرمربی استقالل حاال دائم صحبت از ناآمادگی این بازیکنان میکند.

البته شــفر سیاســت دیگری را هم پیش کشیده که قابل توجه است. ســرمربی اســتقالل مدام از ساختن تیمی جدید حــرف میزند در حالی کــه از او انتظار میرفت با اســتقالل در لیگ هجدهم به قهرمانی برســد اما سرمربی آلمانی استقالل جز یک جام حذفی که در مقابل لیگ یکیها به دست آمد دســتاورد دیگری برای استقالل به همراه نداشته است.

اینکه شــفر تاکید به ســاختن تیم جدید دارد، سیاست تازهای برای کاســتن از بار انتقادهــا­ی احتمالی است.

شــفر میکوشــد با ایــن حربه خودش را همچنان سرمربی استقالل نگه دارد در حالی که به نظر میرسد او آرام، آرام به روزهای پایانی کارش نزدیک میشود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran