Iran Varzeshi

فشار روی سماک برای بازی دادن به سردار کنار جیوبا

-

تقریبــا هر روز یکــی، دو کارشناس و مربی درباره استفاده از زوج جیوبا-سردار در خط حمله زنیت مصاحبه میکنند.

اینبار نشریه ویکند اسپورت روســیه مصاحبهای بــا گادژی گادژیف سرمربی 37ساله و مطرح فوتبال روسیه انجام داده که او در این باره گفته است: «میدانید که مربیان توانمندیها­ی بازیکنان را مورد توجه قرار میدهند اما امروزه ترجیح میدهنــد روی بازیکن قدرتمندتر بیشتر حساب کنند. نتیجه در هر بازی و هر روز مورد نیاز است. شــرایط سردار آزمون در تیم زنیت ســنپترزبو­رگ نیز به این بستگی دارد که چه تعداد گل به ثمر برساند. نکته دیگری که به شرایط سردار آزمون بستگی دارد نحوه توسعه بازی از سوی او در تیم زنیت اســت. شاید سردار آزمون در فضاهای دیگری با نیاز به درگیریهای بیشــتر مفیدتر باشد زیرا از سرعت خوبی بهرهمند است. با این وجود معتقدم سردار آزمون و آرتــم جیوبا میتوانند بهصورت مشترک در خط حمله تیم زنیت بازی کنند.»

گادژیف ادامه داده: «حضور سردار آزمون در نوک خط حمله نیاز ضروری نیست زیرا آرتم جیوبا بهخوبی میتواند حمل توپ کند و ســردار آزمون نیز در موقعیت گریز و تهدید دروازه حریفان قرار گیرد؛ این هم یک گزینه اســت. اطمینان دارم که سرگئی سماک (سرمربی زنیت) میتواند گزینه سردار آزمون بهعنوان یک مهاجم کناری و بهرهمندی از سرعتش را نیز مورد بررســی قرار دهد. کادر فنی زنیت میتوانــد با توجه به گزینههای مختلف راهحل خوبی برای خط حمله در نظر بگیرد.»

آزمــون در تمرینات زنیت برای بازی پنجشنبهشب و دیدار برگشــت مقابل فنرباغچه آماده میشود. جالب اینکه در تمرینات اخیر زنیت اتفــاق جالبی برای ســردار افتاد که در شبکههای مجازی دســت به دســت شد. سردار در یکی از تمرینات زنیت و هنگامی که قصد داشت با پاس بلند همتیمیاش به طرف دروازه فرار کند با برخــورد به یکی از آدمکهای داخل زمین روی زمین افتاد تا همبازیانش برای لحظاتی طوالنی از خنده ریسه بروند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran