Iran Varzeshi

از وحید امیری دفاع چپ در نمیآید

-

بحــران مصدومیــت در اردوی ترابزون اسپور باعث شد تا یانال کارامان ســرمربی این تیم طی دو بازی گذشــته برابر گاالتاســر­ای در استانبول همینطور آالنیااســ­پور در بندر ترابــزون از وحید امیــری بهعنوان مدافع چــپ در ترکیب اصلی بهره ببــرد. این تصمیم اما چندان به مذاق کارشناسان فوتبال ترکیه خوش نیامد چون امروز بیشــتر نقدهای صورت گرفته نسبت به عملکرد بازیکنان ترابزون اسپور برعلیه وحید امیری بود.

ســایت fotospor در گزارشــی پیرامون تغییر پســت ستاره ایرانی با این تیتر نوشــت: «از وحید امیری دفاع چپ در نمیآید!» نویســنده اشــاره کرد که مصدومیــت فیلیپ نوواک باعث شــد تا امیری با تغییر پست در نقش مدافع چپ انتظارات را برآورده نکند. در این گزارش آمده اســت: «با مصدومیت فیلیپ نوواک در دو بازی گذشــته مقابل گاالتاســر­ای و آالنیــا، یانال کارامان دوبــاره به وحید امیری شــانس ایستادن در ترکیب اصلی را داد. در ایــن دو بازی امیری 5۱ بار در جریان بازی پاسهای سالم داد و یک بار توپ را از دســت داد امــا در فاز تدافعی امیری طــی 0۱ یورش حریــف در پنج مورد خطــا کرد و نشــان داد که از این بازیکن مدافع چپ باهوش و کالســیکی در نمیآید.» در همیــن گیــر و دار ســایت

futbolaren­a هم با اشاره به اتفاقات رخ داده در تمرین آماده سازی دیروز (سه شنبه) ترابزونیها برای بازی با قوزتپه از مصدومیت وحید امیری و غیبتهای این بازیکــن در تمرینات خبر داد تا حضور او در بــازی پیش رو در هالهای از ابهام قرار بگیرد. ســتاره ایرانی در کنار عبداللطیف عمــر دو بازیکن غایب در تمرینات بودند که زیر نظر کادرپزشکی روند درمانی خود را طی میکردند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran