Iran Varzeshi

کاتاروها‌در‌راه‌اتریش

-

تیم ملی مردان کاراته کشــورمان برای آمادگی جهت حضور در سومین مرحله لیگ جهانی کاراتهوان از روز سوم اسفندماه وارد اردوها میشود.

مرحله ســوم لیگ جهانــی کاراتهوان در ســال ۹10۲ در حالی از 10 اســفندماه به مدت سه روز به میزبانی کشــور اتریش و در شهر سالزبورگ برگزار میشود که اردوی تیم ملی مردان کاراته کشورمان از روز جمعه سوم اسفندماه در آکادمی ملی المپیک آغاز میشود.

مردان کاراته کشورمان تا روز ۸ اسفندماه در اردو حضور دارند و پس از پایان تمرینات بالفاصله راهی محل برگزاری این رقابتها خواهند شد. طبق تقویم فدراسیون جهانی کاراته، مسابقات لیگ جهانی کاراتهوان قرار است در ســال ۹10۲ در یازده مرحله برگزار شود که تیم ملی مردان کشورمان برای حضور در سومین مرحله این رقابتها آماده میشوند.

الزم به یادآوری است، نخستین مرحله لیگ جهانی کاراتهوان در سال ۹10۲ در حالی به میزبانی فرانســه و در شهر پاریــس با حضور 776 کاراتهکا از ۲۸ کشــور آغاز شــده بود که این رقابتها شــب گذشته به پایان رســید و در پایان این رقابتها مردان کاراته کشورمان موفق شدند در بخش کومیته یک مدال طال، ۲ نقره و ۲ برنز کسب و عنوان قهرمانی در این بخش را از آن خود کنند.

ضمن اینکه پس از مــردان کاراته ایران، ژاپنیهای چشم بادامی و فرانسویها با کسب یــک مدال طال و دو برنــز در جایگاه دوم قرار گرفتند و تیمهای بالروس و گرجســتان نیز با کسب یک مدال طال جایگاه سوم را از آن خود کردند. مجید حســننیا در این رقابتها موفق به کسب مدال طال شد، امیر قراریزاده و صالح اباذری نیز به مدال نقره بســنده کردند، سجاد گنجزاده و علیاصغر آســیابری نیز با کســب مدال برنز به کار خود در این رقابتها پایان دادند. ضمن اینکــه کاتای تیمی بانوان ایران مدال نقره لیگ جهانی کاراتهوان فرانسه را کسب کرد.

دومیــن مرحله لیگ جهانی کاراتــهوا­ن در دبی امارات با حضور 7۳7 کاراتهکا از 6۸ کشــور به مدت سه روز برگزار شد و در پایان این مسابقات و در بخش مردان با کسب مدال طالی بهمن عسگری، نقره علی فداکار، 4 برنز ذبیحا... پورشیب، سجاد گنجزاده، هامون درفشیپور و امیررضا میرزایی باالتر از ســایر تیمها در صدر ایســتاد. تیمهای فرانسه و قزاقستان با یک طــال، یک نقره و یک برنز، دوم شــدند. تیم ژاپن با یک طال و یک نقره در مکان ســوم قرار گرفت. ترکیه با یک طال و یــک برنز، ایتالیا با یک نقره و آذربایجــا­ن، آمریکا و الجزایر هر کدام با یک برنز در مکانهای بعدی جای گرفتند.

همچنین در مجمــوع مردان و بانوان نیز تیم ایــران پس از تیمهای فرانسه، ترکیه و ژاپن با یک طال، ۲ نقره و 7 برنز چهارم شد.

آغاز اردو از سوم اسفند

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran