Iran Varzeshi

جدایی نامشخص صادق

-

غالمرضا محمدی برای حضور در کادر فنی تیم ملی کشــتی با مشــکل همکار خوب و کار بلد مواجه است. با وجود این، او میتوانست که از حضور صادق گودرزی بهره ببرد اما بنا به دلیل نامشخصی چنین اتفاقی رخ نداد.

صــادق گودرزی دارنده مدال نقــره جهان و المپیک بهعنوان یکی از دســتیاران غالمرضا محمدی در تیم ملی معرفی شــده بود اما چند هفتهای است که او تمرینات را رها کرده و در کنار تیم قرار ندارد. هنوز دلیل مشــخصی برای این جدایی عنوان نشــده اما با توجه به خصوصیات اخالقــی و فنی گودرزی میشــد از او بهعنــوان یکی از ســرمایهها­ی مربیگری تیم ملی یاد کرد. بــا اینحال او بیســر و صدا از کادر فنی تیم ملی جدا شد و با وجودی که مدتی از این جدایی میگذرد اما هنوز کســی نمیداند که چرا این اتفاق رخ داده است.

هــادی حبیبی سرپرســت تیم ملی کشــتی آزاد با اشــاره به دالیل جدایی صادق گودرزی دارنده مدال نقره المپیــک و دو نقــره و یک برنز جهــان از کادر فنی تیم ملی گفت: «گودرزی از قهرمانان خوشــنام و قابل احترام کشــتی ایران محسوب میشــود اما وقتی قرار است وارد یک مجموعه شــویم و مســوولیتی را قبول کنیم باید با نحوه کار و مســوولیته­ا در آن مجموعه هماهنگ باشیم و نباید افتخــارات دوران قهرمانی مانــع از تعامل با یک مجموعه باشــد. بــه هر حال او علی رغــم دعوت به اردو شــخصا تصمیم گرفت دیگر در جمع مربیــان تیم ملی حضور نداشته باشد.»

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه چارچوب کار و مســوولیته­ا را در هــر مجموعهای مدیران ارشــد تعییــن میکنند، ادامه داد: «ما نیز وقتی مســوولیتی را بر عهده میگیریم باید تابع فدراســیون کشــتی باشیم و نمیتوانیم خارج از این چارچوب حرکت کرده و یا تعیین تکلیف کنیم. هــر عنوان و افتخاری هم که در گذشــته داشته باشــیم باید در چارچوب مشخصی حرکت کنیم و در کادر فنی نیز ســرمربی تیم ملی اســت که چارچوب وظایف را مشــخص میکند. چندین بــار هم با او تماس گرفتیم اما متاســفانه او حاضر به بازگشــت نشــد که در نهایت برای او آرزوی موفقیت میکنیم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran