Iran Varzeshi

منچستریونا­یتد به ولوز خورد

-

دو تیــم منچســتری در دور بعــدی جام حذفــی به هــم برخورد نکردهانــد. مرحلــه یکچهارمنها­یــی جام حذفی انگلیس قرعهکشــی شده و منچســتریو­نایتد قرار است در خانه ولورهمپتون بازی کند، منچسترسیتی هم بــه خانه تیم ســوانزی میرود که در مســابقات چمپیونشیپ (دسته دوم فوتبال انگلیس) حضور دارد.

در یکــی از بازیهــای ایــن مرحله، دو تیم لیــگ برتری واتفورد و کریســتالپ­االس به مصاف هم خواهند رفت که واتفورد میزبان خواهد بود.

میلوال هم میزبان برایتون اســت. میلوال در چمپیونشــی­پ حضور دارد و برایتــون در لیگ برتــر. بازیهای این مرحلــه از 24 تا 27 اســفندماه برگزار خواهــد شــد. یونایتد در ایــن مرحله برای سومینبار پیاپی در خانه یک تیم لیگ برتری بــازی خواهد کرد. آنها در دور پیش توانســتند در خانه چلسی 2 بر صفر پیروز شــوند. ســیتی هم پس از پیروزی مقابل نیوپــورت، دوباره به جنــوب ولز خواهد رفت تا با ســوانزی بازی کنــد. بهدلیل برگزاری دیدارهای این مرحله، دربی منچســتر (در لیگ برتر) که قرار بود 26 اســفندماه برگزار شــود، به تاریخ دیگری موکول خواهد شــد. در کل یونایتد 21بــار فاتح جام حذفی شــده اســت. آرســنال با 13 قهرمانــی رتبــه اول را در اختیار دارد، ســیتی هم پنج قهرمانــی در کارنامه خــود دارد و ولــوز هم چهاربــار فاتح این رقابتها شــده است. سایر تیمهای حاضــر در مرحلــه یکچهارمنها­یی به دنبال نخســتین قهرمانی خود در این مسابقات هستند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran