Iran Varzeshi

استقبال مسووالن دپارتمان داوری از داوران زن فوتسال

-

داوران بینالمللی فوتســال ایران پس از حضور در رقابتهای جام ملتهای فوتســال زنان اروپا بامداد سهشنبه به تهران برگشتند.

گالره ناظمی و زری فتحی داوران موفق فوتســال ایران که بهعنوان نمایندگان داوری آسیا در رقابتهای بانوان فوتبال جام ملتهای اروپا حضور یافتند، ســاعت ۵4 دقیقه بامداد سهشنبه 30 بهمن وارد فرودگاه امام خمینی (ره) تهران با اســتقبال فاطمه فهیمی و داود رفعتی مســووالن دپارتمان داوران وارد تهران شــدند. ناظمــی و فتحی برای نخســتین بار بهعنوان داوران آسیایی در جام ملتهای اروپا حضــور پیدا کردند و در ایــن رقابتها هم به خوبی درخشیدند.

ناظمــی کــه قبال ســابقه حضــور در رقابتهــای بینالمللــ­ی مختلفــی از جمله المپیک جوانان آرژانتین را هم داشت، در جام ملتهای اروپا قضاوتهای مختلفی داشت که مهمترین آن بازی نیمه نهایی بود.

زری فتحــی هم معمــوال در کنار گالره ناظمــی قضــاوت میکــرد و داور دوم او بود که در فینال شــرایط متفاوت شــد. در فینال جام ملتهای اروپا که بین اســپانیا و پرتغال انجام شــد، زری فتحی داور دوم بود و ناظمی داور ســوم. قضــاوت ایــن داوران محجبه در جام ملتهای اروپا که در پرتغال برگزار شــد، تعریف و تمجید خیلیها را به دنبال داشت.

با این افتخارآفری­نــی داوران بینالمللی فوتسال، تصور میشد مســووالن بیشتری از فدراســیون فوتبال به فــرودگاه امام خمینی (ره) تهران بروند و از آنها استقبال کنند اما در این مراسم استقبال، فقط مسووالن دپارتمان داوری حضور داشتند که جای تعجب داشت و البته این مساله نشان میدهد شاید به ورزش و افتخارآفری­نیهــای بانــوان همچنان توجه چندانی نمیشود.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran