Iran Varzeshi

نوری: پرسپولیسیا­م اما برای برد پارس میجنگم

-

محمد نوری کاپیتان پارس جنوبی که سالها در پرســپولیس بازی کرد، حاال باید بــا لباس زرد جمیها مقابل اســتقالل قرار بگیرد.

اگرچه نــوری دیگر در پرســپولیس حضور ندارد امــا ظاهرا همچنان برای بازی با اســتقالل انگیــزه باالیی دارد: «شــرایط تیم ما خوب اســت. بعد از بــرد خوبی که جلوی نســاجی مازندران کســب کردیم، از نظــر روحی و روانی در شــرایط خوبی قرار گرفتیم و آماده مسابقه با استقالل هستیم. امیدواریم مقابل اســتقالل هم نتیجه خوبی بگیریــم و جایگاهمان را در جدول ردهبندی بهبود ببخشــیم. درست است که من، چند بازیکــن و آقای تارتار بازیکن پرســپولیس بودیم اما االن بازیکن پارس جنوبی هستیم و تمام تالشمــان را میکنیم تــا تیممان موفق باشــد. با تمام وجود بــرای موفقیت پارس جنوبی تــالش میکنیم و امیدواریم مقابل اســتقالل بازی خوبی انجام دهیم و موفق باشیم.»

کاپیتــان پارس جنوبــی جم درباره بازی با اســتقالل ادامه میدهد: «استقالل تیم خوب و پرمهرهای است که در نیم فصل هم بازیکنان خوبــی جذب کرده. این تیم جزو تیمهای پرهوادار فوتبال ایران اســت و بازی سختی در ورزشگاه آزادی خواهیم داشت. امیدوارم به دور از هیجان و استرس مسابقه با استقالل در آزادی بچهها بتوانند بازی خــوب و تماشاگرپسـ­ـندی را انجام دهند. مــا به دور از حواشــی میخواهیم مقابل استقالل مدعی نتیجه خوبی کسب کنیم. بازی رفت مقابل استقالل را در جم بردیم و 3 امتیاز حساس را گرفتیم. ما در آن بازی از شرایط میزبانی برخوردار بودیم و حمایت هواداران خوبمان را داشــتیم. ایــن بازی اما شــرایطش برعکس اســت. بازی در آزادی برگزار میشود و باید مقابل هواداران استقالل بازی کنیم.

این مســاله میتواند شــرایط را برای ما ســخت کند. بخصوص بــرای بازیکنان جوانتــر ما که با این شــرایط نتوانند بازی همیشگیشان را انجام بدهند.»

محمــد نوری با اشــاره بــه تجربه باالیی که از بازی در ورزشگاه آزادی دارد، میگوید: «من تجربه زیادی از بازی کردن در آزادی دارم و مشکلی برایم در این باره وجود ندارد. 12 دربی بازی کردم و با صبا، ســپاهان و تراکتورســ­ازی هم بازیهای زیادی مقابل استقالل داشتم. فکر میکنم باالی 20 مســابقه جلوی اســتقالل بازی کردم و با جو موجود در آزادی کامال آشنا هستم. این هفته هم سعی میکنم تجربهام را بــه کار بگیرم و به بازیکنان جوانتر هم کمک کنم تا همه چیز خوب پیش برود و بازی خوبی را پشت سر بگذاریم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran