Iran Varzeshi

تعویض بد با بدتر

-

سروش - رسن

بشار رســن و سروش رفیعی در هر چهار بازی اخیر پرسپولیس با هم تعویض شدهاند اما عجیب اینکه هیچکدام از آنها قادر به نیمکتنشــی­ن کــردن دیگری نیســت و تا اینجا خواستههای برانکو را برآورده نکردهاند.

در بازی با استقالل خوزستان برانکو که از نمایش سروش مقابل فوالد ناراضی بود، بعد از ســه بار حضور او در ترکیب ثابــت، بیرونش گذاشــت. اتفاقی که با توجه به عالقــه برانکو به رفیعی عجیب بــود اما میزان ناآمادگــی او که خودش هــم به آن اعتراف کــرده، به حدی بود که برانکو راحت از شــماره 7 گذشت و بشار رســن را مقابل آبیهای خوزستان به میدان فرستاد. بشار اما در آن مسابقه عملکرد ضعیفی داشت و در میانه نیمه دوم تعویض شــد که البتــه طبیعی بود با حضور ســروش ناآماده هم اتفاقی در زمین نیفتد.

در بــازی با پدیــده در جام حذفی برانکو از خیر بازی دادن به بشار گذشت و دوبــاره به ســروش در ترکیب اصلی اطمینــان کرد اما رفیعی آنقدر اشــتباه داشت و ضعیف بود که مجبور شد بشار را به بازی بفرســتد. با حضور بشار البته باز هم پرســپولیس در فاز حمله کاری از پیــش نبــرد و او در ایــن دیدار هم نمایش بســیار ضعیفی ارائه کرد و حتی اگر پنالتــی بدش را جزو بازی ضعیفش به حســاب نیاوریم، به او نمره مردودی خواهیم داد.

در واقع این روزها تعویض ســروش و بشــار حکم جابهجایی بــد و بدتر را داشــته و هر بار یکی از این دو نفر نقش «بــد» و دیگری «بدتــر» را در ترکیب بــازی میکند که یکــی از دالیل ضعف پرسپولیس در فاز حمله بوده است.

در مــورد ســروش رفیعــی البته ایــن نمایشهــای ضعیف تــا حدودی قابل توجیه اســت. همه بــر کیفیت و تواناییهای او اذعان دارند اما سروش از ابتدای فصل خیلی کم در ترکیب فوالد بازی کرد و خیلــی زود از این تیم جدا شد و مدتها در هیچ مسابقهای شرکت نداشــت. پس تا حدی طبیعی است که فرم خوبی نداشــته باشد اما بشار رسن از جام ملتهای آســیا برگشته و عجیب اســت که بعد از ارائه بازیهای نســبتا موفق در آن تورنمنت، اینقدر افت کرده و بد بازی میکند.

حاال ســوالمان این است که با این نمایشهای ناامیدکنند­ه کدامیک از آنها در مسجدسلیمان در ترکیب اصلی بازی خواهد کــرد؟ آیا ممکن اســت هر دو نیمکتنشین شوند؟

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran