Iran Varzeshi

سه پنالتی سرنوشتساز علیه پدیده در یک سال

-

هرچند نمایــش پرســپولیس مقابل پدیــده بهلحــاظ فنی چندان خــوب نبود اما آخر ایــن قصه با یک اتفــاق ویژه برای پرسپولیسیه­ا شــیرین شد. علی علیپور که دوباره در مســیر گلزنی قــرار گرفته، مقابل پدیــده نمایش خوبی ارائه نــداد و در 120 دقیقه حتــی در موقعیت گلزنــی هم قرار نگرفت اما با اعتماد به نفس پشــت پنالتی پنجم و سرنوشتســا­ز پرسپولیس ایستاد و بــا یک ضربه چیپ هم جواب کری برزای را داد، هم تیمش را به بهترین شکل برنده کرد تا دل هوادارانی که نزدیک به ســه ســاعت در هوای سرد زمســتان ورزشگاه آزادی به خود میلرزیدند، خنک شود و با خوشحالی ورزشگاه را ترک کنند.

هرچند ضربه چیپ علیپور اشکال فنی داشت و توپ قبل از خط دروازه روی زمین فرود آمد و شــدت بســیار کمی هم داشت، اما در نهایت برد و صعود پرســپولیس با این ضربه عجیب، کامال ویژه شــد و همه از این مسابقه سرد و پراشتباه حداقل همین صحنه استثنایی را تا سالها به خاطر خواهند سپرد. آقای گل فصل قبل و بهترین گلزن امســال پرســپولیس اما با گل کردن این پنالتی یک آمار فوقالعاده شخصی رقم زد. این سومین پنالتی سرنوشتســا­ز علیپور طی یک سال مقابــل تیم پدیده بود؛ ســه پنالتی که گل شــده و سرنوشت قرمزها در آن مسابقات را رقم زده است.

پرســپولیس نخســتین بازی فصل در لیگ هجدهم در مشــهد را با پنالتی ســه امتیــازی علیپور برد. حــدود دو هفته قبل و در بــازی برگشــت دو تیــم در لیگ هم پنالتی علیپور پایهگــذار پیروزی 2 بر صفر پرســپولیس و شروع خوب در نیمفصل دوم شــد و دوشنبهشــب هم علیپور بــا پنالتی چیپــی کــه گل کــرد، پرســپولیس را به نیمهنهایی جام حذفی رساند تا با گل کردن این ســه پنالتی عمال قاتل تیم گلمحمدی در یک سال باشد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran