Iran Varzeshi

فاجعه ليگ برتر زير سايه حواشي قانون فقط روی کاغذ است! شفر: پاتوسی باید وزنش را کم کند

-

وینفرد شــفر ســرمربی استقالل انتظار داشــت تیمش بیش از دو گل به پارس جنوبی جم بزند. شــفر درباره برتری 2 بر صفر شــاگردانش مقابل پــارس جنوبی جم میگوید: «هر روزی که بازی داریم، برای ما مهم اســت و باید ببریم. چهارشــنبه حریف بســیار قدرتمندی داشــتیم و باید با بیش از صددرصــد وجودمــان تالش میکردیــم. نکتهای که فرامــوش کردیم، زدن گلهــای ســوم و چهــارم بود. حریــف بخصوص در پاسهــای بلند قدرتمند بود.»

سرمربی اســتقالل با تمجید از عملکرد آیاندا پاتوسی توضیح میدهد: «میدانســتی­م پاتوسی بازیکن بسیار خوبی اســت و قبال عملکرد او را دیده بودیم. با باشــگاه صحبت کردم و از آنها خواستم که پاتوسی را به تیم اضافه کنند. ایــن بازیکــن در 20 دقیقه آخر کمی خســته بود و باید او را تغییر میدادیم، چون هنوز آماده 90 دقیقه بازی نبود. قدم به قدم با او کار میکنیم و فکر میکنم در این دو هفته به آمادگی کامل میرسد.»

شــفر در مورد اضافه وزن پاتوســی هم میگوید: «این درســت اســت و باید بیشتر با او کار کنیم. وزن پاتوسی باید کاهش یابد.»

ســرمربی اســتقالل درباره ارتباطش با مدیران باشــگاه توضیح میدهد: «من ارتباط بســیار خوبی با فتحی، تــدارکات تیم و همه کسانی که با آنها کار میکنم، دارم.»

وینفرد شــفر در مــورد عصبانیت بازیکنانی چــون منتظری و غفوری میگوید: «اگر به یاد بیاورید اشکان دژاگه پس از آن خطا روی امید نورافکن تنها یک کارت زرد گرفت. شاید ما شانس خوبی نداریم.»

شــفر درباره اینکه فوتبال ایران، تاوان اعتراضات فراوان به داوری را در جام ملتهای آسیا داده، ادامه میدهد: «این درست است. شاید اگر بازیکنان ما در بازی مقابل ژاپن به سمت داور نمیرفتند، میتوانستیم در این مسابقه به پیروزی برسیم.»

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran