Iran Varzeshi

تحول بزرگ در خلیلزاده آرام، مودب و البته مطمئن

-

شــجاع خلیلزاده در بــازی با پدیده به نوعــی بهترین بازیکن تیمش یا در نگاه کلیتر برترین بازیکن میدان بود. شجاع در دفاع عملکردی فوقالعاده داشــت و بدون کوچکترین اشــتباه کمترین موقعیت را به مهاجمان خطرنــاک حریف داد. خلیلزاده حتی بعــد از مصدومیت و تعویض ســید جالل به خوبی توانست خط دفاعی تیمش را هدایــت کند و آنقــدر مطمئن و مقتدر بازی میکرد که خیال پرسپولیس از دفاع و ضدحمالت حریف راحت شده بود.

اما بــا توجه به اینکه شــجاع در این فصل در ارائه بازیهای خوب ثبات داشته و همچنان در مسیر پیشرفت قدم برمیدارد، این نمایش خوب چندان هم عجیب نبود و شاید چیزی که بیشتر به چشم آمد تحول او در رفتار و کردارش در زمین مسابقه باشد. خلیلزاده قبل از این بازی از فضای مجازی استفاده کرد و به هواداران پرسپولیس قول داد از این به بعد در زمین مســابقه آرامتر باشد و به داوران اعتراض نکند.

به نظر میرسید قبل از دیدار با پدیده کادرفنی و سرپرســتی پرســپولیس به او هشــدار داده بودند که بعد از اتفاقات اخیر و ملتهب شدن جو علیه بازیکنان معترض پرسپولیس و در رأس آنها شجاع، داوران به اینکه اقتدارشان در قبال پرخاشگریها زیر سوال رفته فوقالعاده حساس شده و دیگر کوتاه نخواهند آمد.

همین مســاله و آالرمی که به شجاع داده شد منجر به تغییرات کلی در رفتار او در زمین شد به طوری که این بازیکن طی 120 دقیقه بازی خوش اخالقترین بازیکن تیمش بود و بعد از هر برخورد بدون اینکه سراغ داور برود در درگیریهای پیش آمده ســعی در جدا کردن بازیکنان از یکدیگر و خوش و بش با اعضای تیم مقابل داشت.

شــجاع با این رفتــار و البته نمایش خوبش در خط دفاع از هواداران پرسپولیس نمــره 20 گرفــت و در صــورت ادامه این مسیر دیگر هیچ عذر و بهانهای برای دعوت نکردنش به تیم ملی باقی نخواهد ماند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran