Iran Varzeshi

کشتی آزاد ایران برای جام جهانی روسیه قوی شد

-

ترکیب نهایی تیم کشــتی آزاد ایران برای اعزام به پیکارهای جام جهانی 2019 کشتی آزاد در روســیه از سوی سرمربیان تیمهای ملی زیر 23 ســال و بزرگســاال­ن ایران مشــخص شــد. در حالی که پیش از این و در روزهای گذشــته اعالم شــده بود تیم کشــتی آزاد زیر 23 ســال ایران (رده ســنی امید) به جای تیم ملی بزرگســاال­ن کشــورمان در این مســابقهها حضور خود را اعالم خواهد کرد، با تصمیم و مشــورت «غالمرضا محمــدی» و «علیرضا رضایی» ســرمربیان تیمهای بزرگســاال­ن و زیر 23 سال ایران قرار شد تیم کشورمان با ترکیبی از نفــرات هر دو تیم در این مســابقهها که با حضور هشت تیم برتر جهان در روزهای 25 و 26 اســفند ماه در شهر «یاکوتسک» مرکز جمهــوری یاکوتیای روســیه برگزار خواهد شد، به مصاف ســایر تیمهای برتر جهان برود. تیم ایران با 13 کشــتیگیر که هشت کشتیگیر آن را نفرات زیر 23 سال و پنج کشــتیگیر دیگر را نفرات بزرگسال تشکیل میدهند، با هدایت علیرضا رضایی سرمربی تیم زیر 23 سال در این مسابقهها به میدان میرود. میثم نصیری، رضا افضلی، محمدجواد ابراهیمــی، علیرضا گودرزی و کمیل قاســمی جزو کشتیگیران بزرگسال هســتند که برای قوی ســاختن بنیه تیم اعزامی به جام جهانی روسیه به ترکیب این تیم اضافه شدهاند. اسامی نفرات تیم اعزامی به مســابقهها­ی جام جهانی کشتی آزاد در روسیه از این قرار است: 57 کیلوگرم: علیرضا سرلک 61 کیلوگرم: ایمان صادقی 65 کیلوگرم: مرتضی قیاسی 70 کیلوگرم: میثم نصیری 74 کیلوگرم: رضا افضلی 79 کیلوگرم: مجتبی اصغری 86 کیلوگرم: مرصاد مرغزاری 92 کیلوگرم: حسین شهبازی و محمدجواد ابراهیمی 97 کیلوگرم: علیرضا گودرزی و علی شعبانی 125 کیلوگرم: کمیل قاسمی و امین طاهری سرمربی: علیرضا رضایی مربیان: سعید واگذاری و اکبر بهتری داور: وحید خوشطینت سرپرست: هادی حبیبی پزشک: تورج ملک محمدی

تیم ایران در گروه دوم این مســابقهها با تیمهای آمریکا، گرجســتان و مغولستان همگروه شــده اســت و در دیگر گروه این رقابتها نیز تیمهای روســیه، کوبا، ژاپن و ترکیه حضور دارند.

طبق برنامه مســابقهها، تیم ایران در این رقابتها ابتدا با تیم مغولستان مسابقه میدهد و ســپس به ترتیب مقابل تیمهای آمریکا و گرجستان قرار میگیرد.

میزبانی گلستان از لیگ جهانی والیبال نشسته در هالهای از ابهام

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran