Iran Varzeshi

نیمار: به دلیل مصدومیتم دو روز گریه کردم

-

نیمار، ستاره پاریســنژر­من گفته که پس از مصدومیت از ناحیه استخوان متاتارســا­ل، دو روز در خانه گریه کرده است.

نیمار در بازی مقابل استراســبو­رگ در جــام حذفی فرانســه آســیب دید. گرانترین فوتبالیســ­ت دنیا هفت هفته دیگر دور از میادین خواهد بود و باشگاه اعالم کرده که او به بازی برگشت مقابل منچستریونا­یتد نمیرسد.

این بازیکن سابق بارسلونا در فوریه گذشته هم دچار مصدومیتی مشابه شده بود که باعث شــد تا پایــان فصل -18 2017 غایب باشد اما او این بار میتواند به اردوی تیمش برگردد.

پیاسجــی در بازی رفــت مقابل منچستریونا­یتد در اولدترافور­د دو بر صفر پیروز شده و بازی برگشت هم در پاریس برگــزار میشــود و به ایــن ترتیب آنها احتماال نیازی به نیمار نخواهند داشت.

باشگاه در لیگ یک فرانسه هم با 12 امتیاز اختالف صدرنشین است.

نیمار میگویــد: «اوضاعم دارد بهتر میشود. ما چندین درمان انجام دادهایم و کارهــای زیادی کردهایم تــا پایم هر چه ســریعتر بهبود پیدا کند. ما از روند پیشرفت راضی هســتیم. من بیصبرانه منتظــر آن هســتم کاری کــه بیش از همه در زندگیام دوســت دارم را انجام دهم، یعنی فوتبال را. حدس میزنم که حداکثر ده هفته دور از میادین باشم اما تالش میکنیم که سریعتر برگردم.

این بار مصدومیت برای من سختتر از دفعــه قبلی بود. من دو روز را در خانه ماندم و گریه میکردم. اوضاع پیچیدهای بود. نخســتین باری که دچار مصدومیت از همین ناحیه شدم گفتم: پایم را عمل خواهــم کرد و هر چه ســریعتر اوضاعم بهبود پیــدا میکنــد. آن موقع ناراحت نبودم.»

نیمار پیش از این مصدومیت در 13 بــازی در لیگ فرانســه 13 گل زده بود و پنج گل هــم در لیگ قهرمانان به ثمر رســانده بود. او در دو بازی جام حذفی فرانسه هم دو گل زده بود.

 ??  ?? دیلیمیل- در راه رختکن بارسا دو تلویزیون کار گذاشته شده بود که بهطور مستقیم با بیمارستان کودکان ارتباط تصویری برقرار میکرد و بچههای بیمار میتوانستند ستارههای بارسا را از این طریق ببینند. بازیکنان بارسا هم قبل از بازی با لیون و در راه رختکن، هر کدام برای بچههای بیمار دست تکان دادند تا این طوری روحیه پیدا کنند. ایده عالی و دلگرمکننده­ای بود.
دیلیمیل- در راه رختکن بارسا دو تلویزیون کار گذاشته شده بود که بهطور مستقیم با بیمارستان کودکان ارتباط تصویری برقرار میکرد و بچههای بیمار میتوانستند ستارههای بارسا را از این طریق ببینند. بازیکنان بارسا هم قبل از بازی با لیون و در راه رختکن، هر کدام برای بچههای بیمار دست تکان دادند تا این طوری روحیه پیدا کنند. ایده عالی و دلگرمکننده­ای بود.
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ?? اسپورت مدیاست - نورپردازی زیبا در ورزشگاه لیون قبل از بازی با بارسا.
اسپورت مدیاست - نورپردازی زیبا در ورزشگاه لیون قبل از بازی با بارسا.
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran