Iran Varzeshi

برخی چشم دیدن این حماسه را ندارند

-

باشگاه تراکتورساز­ی در واکنش به اظهارات امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقالل جوابیه صادر کرد.

در بخشــی از ایــن جوابیه آمده: «طبق اظهارات مسووالن اورژانس 13 نفر از طرفداران استقالل تا فردای بعد از بازی به دلیل ضربات سنگ از سوی طرفداران تراکتورساز­ی در بیمارستان بســتری بودهانــد که ایــن موضوع با واکنش مدیرعامل استقالل مواجه شد.

این ادعا در حالی مطرح میشود که مســووالن باشــگاه تراکتورساز­ی ساعاتی پس از پایان مسابقه با استعالم از اورژانس تبریز مطلع شــدند که در جریان مسابقه سه هوادار دچار آسیب شده، به بیمارســتا­ن اعزام شدند که با حضور مســووالن باشگاه تراکتورساز­ی در بیمارســتا­ن امام رضــا(ع) وضعیت هواداران آسیبدیده مورد پیگیری قرار گرفت و در نهایت خبــر ترخیص این هواداران از طریق سایت رسمی باشگاه منتشر شد.

در این راســتا وحید شــادینیا سرپرست روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شــرقی هم با تأیید مطلب منتشر شده توسط باشگاه تراکتورساز­ی، میگوید: «تعداد مصدومان این مســابقه 13 نفر بودند کــه 10 نفر بهصورت ســرپایی مــورد معالجه قرار گرفتند و ســه نفر راهی بیمارســتا­ن امام رضا(ع) شدند که اورژانس درباره اینکه این هواداران متعلــق به چه تیمی بودنــد نمیتواند اظهارنظر کند.» حال مشخص میشود که این مسائل صرفا با هدف به حاشیه کشاندن حضور پرشور هواداران تراکتور در ورزشــگاه مطرح میشــود که در روزهای اخیر بزرگترین ســایتهای ورزشــی جهان این حضور پرشور را به تصویر کشــیدند و مشــخص است که برخی افراد چشــم دیدن این حماسه را ندارند.

مدیرعامل باشــگاه اســتقالل در بخش بعدی ســخنان خود مدعی شده کــه تنها 200 هوادار اســتقالل اجازه ورود به ورزشگاه را یافتند. این ادعا در حالی مطرح میشود که به استناد گفته مسووالن اســتادیوم یادگار امام تمامی هــواداران تیم اســتقالل بــدون هیچ مشکلی در ورزشگاه حضور یافتند.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran