Iran Varzeshi

فرصت آخر برای پرداخت حق انتقال شجاعیان

-

باشــگاه ماشینســاز­ی تبریــز که پیشتــر به نام گســترش فوالد تبریز شــناخته میشد شکایتی را به فدراسیون فوتبال برده با این مضمون که باشــگاه اســتقالل 002میلیون تومــان از باقیمانــد­ه حــق انتقــال شــجاعیان را به این باشگاه پرداخت نکرده است.

در همین راســتا نشســتی در کمیته تعیین وضعیت برگزار شده تا به این موضوع کهنه رســیدگی شود. در این نشســت دو باشگاه دفاعیات خود را به سازمان لیگ ارائه کردند اما ظاهرا مستنداتی که باشگاه استقالل به کمیتــه تعیین وضعیت ارائه کرده نمیتواند در راستای پرداخت نشدن چــک مرحله آخرکمکی به باشــگاه استقالل کند و این باشگاه باید تمام مبالغی که با باشــگاه ماشینســاز­ی توافق کرده بود را پرداخت کند. البته سازمان لیگ قرار است مهلت تازهای را به باشگاه استقالل اعالم کند.

در واقع باشگاه استقالل با خلف وعدهای که در این ماجرا داشت، برای خود زمان کافی خرید تا شاید بتواند ایــن مبلغ را جور کند و به باشــگاه ماشین سازی پرداخت کند.

البته مسووالن باشگاه استقالل با مشــکالت مالی عدیــده مواجهاند و حتی حوالههایی کــه به بازیکنان پرداخت شده، پول نشده است و این وضعیت موجب به وجود آمدن سطح وسیعی از اعتراضها شده است.

بدون شک اگر باشگاه استقالل ناچار بــه پرداخت مبلغ قابل توجهی به الحاجی گــرو و مارکوس نویمایر نمیشد میتوانســت این بحرانها را پشت سر بگذارد و عالوه بر اینکه در موعد تعیین شده حق انتقال داریوش شــجاعیان را پرداخــت کند، حقوق بازیکنان را هم ســر وقــت بدهد اما مدیریت نامناســب هزینه در باشگاه اســتقالل کار را به نقطهای رســانده که حق انتقال 002میلیونی داریوش شجاعیان به باشــگاه ماشین سازی ماهها عقب بیفتد و باشــگاه تبریزی را ناچار به طرح شــکایت از باشــگاه استقالل کند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran