Iran Varzeshi

مصدومیت آقاخان مثل هفتخوان!

-

مرتضــی آقاخــان را بایــد از جمله بازیکنان بدشــانس فوتبال ایران دانست. بازیکنــی که بــه رغم ماههــا حضور در اســتقالل نتوانســته حتی یک دقیقه در بازیهای رســمی برای این تیم به میدان برود. آقاخان ابتدای فصل را با مصدومیت شروع کرد. در واقع اگر بخواهیم درستتر بــه ماجــرا بنگریــم، او در شــرایطی با اســتقالل قرارداد منعقد کرد که مصدوم بود و مســووالن سابق باشــگاه استقالل تنها به جهت ســوابقی که ایــن بازیکن در تیم پیکان داشــت با او قرارداد منعقد کردند. آقاخان اما هرگز نتوانســت بعد از عقد قرارداد با اســتقالل در ترکیب آبیها بازی کند. او بعد از طی دوران مصدومیت ابتدایی خود کوشــید با حضور مداوم در تمرینات نیم فصل بــرای نیم فصل دوم آماده شود و به یکی از بازیکنان تاثیرگذار اســتقالل بدل شــود اما آقاخان در حین آمادهسازی برای حضور در نیم فصل دوم دوباره مصدوم شد. مصدومیتی که این بار از ناحیه آشــیل پا انجام شده و میتواند زمان دوری ایــن بازیکن را تا پایان فصل تمدید کند.

آقاخــان بعــد از آســیب دیدگی شــدید بالفاصله مورد عمــل جراحی از ناحیه آشیل پا قرار گرفت تا شاید دوباره برای بازگشــت به ترکیب استقالل اقبال بیشتری داشــته باشــد اما آنهایی که با چنین آسیبهایی آشنایی دارند به خوبی میدانند بازگشــت بعد از پارگی آشــیل پا به شدت سخت و دشــوارخوا­هد بود و شــاید حتی منجر به خداحافظی بازیکن از دنیای حرفهای شود. به هر حال آقاخان بعــد از عمل جراحی گپ پایش را هم باز کرده تا شاید به روزهای اوج باز گردد اما مشخص نیست که این بازیکن بتواند برای استقالل به مهرهای قابل اتکا بدل شود.

این وضعیت در حالی آینده استقالل با آقاخان را تهدید میکند که مســووالن باشگاه اســتقالل با این بازیکن قراردادی به مدت 4 ســال منعقد کردهاند و حتی اگر آقاخــان در این ایام برای اســتقالل بازی هم نکند، مسووالن باشگاه استقالل موظفنــد تمام حقــوق بازیکــن خود را پرداخت کنند تا کار به شــکایت کشیده نشــود. در واقع باشگاه استقالل نمیتواند آقاخــان را تا زمانی که خودش بخواهد از لیســت کنار بگذارد و باید تا پایان این 4 ســال به توافقی که با ایــن بازیکن انجام داده پایبند بماند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran