Iran Varzeshi

بیرانوند با سه برند مختلف

-

مســاله مهمی کــه باشــگاهها در مورد همکاری بــا برندهای تامینکننده لبــاس در نظــر میگیرند، تامیــن انواع لباسها در طول فصل اســت که باید سر وقت و به اندازه کافی در دســترس باشد. طوری که بازیکنان در فصل گرم و ســرد انــواع تیشــرتهای هتلــی، گرمکن، اوور زمســتانی، بلوز گرم تمرینی، کاه، دستکش و ... را به موقع تحویل بگیرند.

با این حال مشــخص است که برند لینینگ نتوانسته پرســپولیس را تامین کند. شــاید عجیب باشــد که بازیکنان پرســپولیس در میانه فصل زمستان و در حالی که هوای تهران بیــش از چهار ماه است وارد فصل سرد شــده، هنوز لباس آستینبلند ندارند و مجبورند با پوشیدن اســترجهای قرمز رنگ زیــر لباسهای آستینکوتاه­شــان بازی کنند تا ســرما نخورند. همچنین یــک ماه مانده به بهار، خبری از کاه و دســتکش ایــن برند در تمرینات و مسابقات نیســت و بازیکنان از دستکش و کاههای زمستانی مختلف استفاده میکنند که شکل خوبی ندارد و حرفهای هم نیست. چشمگیرتر از آن اما معضل لباس دروازهبانی اســت. برخاف رادوشویچ و درویشوند، علیرضا بیرانوند مدتهاســت در تمرینات و مسابقات از لباسهایی با برند مجید استفاده میکند کــه نمیدانیــم بهخاطــر نارضایتی از لباسهای لینینگ است یا با برند مجید قرارداد شخصی بسته.

هر چند بیرانوند در بــازی با پدیده بعد از مدتها از لباس لینینگ اســتفاده کرد اما جالب اســت که ایــن برند چینی بلوز زمستانی مخصوص دروازهبانی هم به پرســپولیس نداده و بیرانوند و رادوشویچ موقع گرم کردن قبل از دیدار مقابل پدیده از لباسهای زمستانی برند ایرانی یوسف با لوگوی پرســپولیس اســتفاده کردند. بیرانوند با همین لبــاس در ریکاوری روز سهشــنبه حاضر شــد و تا اینجای فصل، بــا لباسهای ســه برنــد در تمرینات و مسابقات شرکت کرده است.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran