Iran Varzeshi

فرکی انتقام گرفت

- گزارش بازی

پنجشــنبه ،98/8/16 هفته دهم نوزدهمین دوره لیگ برتر، ورزشگاه شهدای شهر قدس، ساعت: ،15:30 تماشاگر: 150 نفر پیکان یک گل: فراز امامعلی )36( سایپا صفر داور: محمدرضا اکبریان کمکها: بهزاد پناهی، علی رعیت اخطار: حســین پورامینی (پیکان)، امیرحسین حسینزاده، سعید محمدفرد (سایپا) بازیکن برتر: فراز امامعلی (پیکان)

پیکان: وحید شیخویســی، حجــت حقوردی، ســیدمهران موســوی، علی حمودی، ســیدمحمد ســتاری، حســین پورامینــی -88( آرش قادری)، امیرحســین کریمــی، ســعید واســعی -81( جابر انصاری)، جاللالدین علیمحمدی -76( اســماعیل

شریفات)، فراز امامعلی، شهریار مغانلو سرمربی: حسین فرکی

ســایپا: حامد فــالحزاده، طاها شــریعتی، آرمین ســهرابیان، مهیار جبــاری -76( ســعید محمدفرد)، ســیدابوال­فضل جاللــی، روزبه شاهعلیدوسـ­ـت -87( ســیدمحمد مهری)، عارف حاجیعیدی، امیرحســین حســینزاده، معین عباسیان -65( حســین کامیاب)، محمدرضا سلیمانی، آرمان رمضانی

سرمربی: ابراهیم صادقی

بازی پیکان و سایپا اگرچه تماشاگران زیادی ندارد اما از حساســیت زیادی در بین کارکنان و مســئوالن 2 شــرکت خودروسازی ایران خودرو و سایپا برخوردار است.

در کنار این مســأله، رویارویی حســین فرکی و ابراهیــم صادقی که به اصطالح اســتاد و شــاگرد هم هستند در نوع خود جذاب بود.

فرکی قبال در سایپا حضور داشت اما نتایج خوبی نگرفت تا دیگر به او فرصتی برای ادامه کار ندهند. این مسأله هم باعث شــد فرکی برای تقابل با سایپا انگیزه خاصی داشته باشد.

با این شــرایط، پیکان کار را بهتر شــروع کرد و حمالت خوبی داشــت که در همان ابتدای بازی، تیم

میزبــان معتقد بود داور باید برایشــان هنــد پنالتی میگرفت اما این اتفاق نیفتاد.

بعد از آن، بازی کمی متعادل شــد و ســایپا هم یکــی، دو موقعیت داشــت که شیخویســی به خوبی واکنش نشان داد و مانع شد. با این موقعیتها، پیکان بــه خود آمد و باز هم توپ و میدان را در اختیار گرفت که در دقیقه 36 ارســال جاللالدیــ­ن علیمحمدی از روی کرنر ســمت چپ زمین با ضربه سر فراز امامعلی تبدیل به گل اول پیکان شد.

با این گل، پیکان ســعی کرد دفــاع کند که این مسأله باعث شد سایپا حمالت خوبی تدارک ببیند. در دقیقــه 50 هم مدافع پیکان در محوطه جریمه خودی برخورد مشــکوک به پنالتی با آرمان رمضانی مهاجم سایپا داشت که اکبریان، داور بازی خطایی اعالم نکرد. با این شــرایط، بازی با همان تک گل به پایان رسید تا پیکان پیروز دربی خودروسازان شود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran