Iran Varzeshi

طلب 3 میلیاردی بشار از پرسپولیس

-

بــا اینکه گفتــه شــد مصاحبه بشــار خوب ترجمه نشــده و او هرگز پرســپولیس را تهدیــد بــه جدایــی نکرده اســت اما طلب گزاف و سنگین او از باشــگاه چیزی نیســت که بتوان تکذیبش کرد و واقعیت این اســت که هافبک عراقی مبلغ گزافی از باشگاهش میخواهد.

در قرارداد رســن بنــدی وجود دارد و در ایــن بند آمده که باشــگاه پرسپولیس باید رقمی در حدود 130 هزار دالر بــرای آغاز فصل به رســن پرداخت میکرد که با وجود گذشــت 10 هفته از لیگ برتــر هنوز این پول به رسن پرداخت نشــده و این مسأله ناراحتی بازیکن عراقی پرســپولیس را در پی داشته است.

این در حالی اســت کــه بازیکن عراقی پرســپولیس از گذشته هم رقم زیــادی طلب دارد کــه مدیریت وقت این باشگاه نتوانسته بود همانند خیلی از بازیکنان پرســپولیس با این بازیکن تسویه حساب کند و حاال محمدحسن انصاریفــر­د مدیرعامل فعلی باشــگاه پرسپولیس باید عالوه بر رسن مطالبات گذشته سایر بازیکنان را هم بپردازد.

رســن برای فصل گذشته مبلغی در حدود 137 هزار دالر از پرسپولیس طلبکار اســت که مجموع طلب ســال گذشــته و تعهد این فصــل رقمی در حدود 270 هزار دالر میشــود که با وضعیت قیمت ارز، باشگاه پرسپولیس باید مبلــغ کالنی (چیــزی حدود 3 میلیــارد تومــان) را بــه بازیکن خود پرداخت کند.

ایــن چالش مالی در کنار ســایر چالشهایــی کــه در پرســپولیس بــرای مطالبات بازیکنــان و مربیان از فصل قبــل باقیمانده باعث شــده تا محمدحسن انصاریفرد روزهای سخت و پرالتهابی را در پرســپولیس سپری کند اما با این شرایط او در تالش است تا بتواند مطالبات طلبکاران باشگاهش را بپردازد.

مــورد دیگــر در مــورد بشــار عدم تطبیقپذیری او با تاکتیک کالدرون اســت که باعث شــده این مربی آرژانتینی خیلی کم از این بازیکن در ترکیب تیمش استفاده کند، مسألهای که جایگاه بشار در ترکیب تیم ملی عراق را هم به خطر انداخته است. بشــار که فصل پیش مهره قابل اتکای تیم برانکو بود این روزها در تمرینات تیمش به یک بازیکن بیانگیزه تبدیل شــده که نه از شــرایط فنیاش در تیم رضایت دارد و نه امیدوار اســت باشگاه پرسپولیس مشکالت مالیاش را حل کند. در این شــرایط شاید بتوان گفت بشــار روزهای آخــرش را در پرسپولیس سپری میکند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran