Iran Varzeshi

مرحوم غلط کرده!

- هومن جعفری

در مجلسی وکیل دیاباته فرمود: خب دوستان، دیاباته اعام کرده که از استقال نمیرود. خبرنگاران: غلط کرده! ما هر روز مینویسیم میرود! نتیجه اخاقی: خوبی شروع لیگ این است که خبرنگارها میتوانند برخی سوژههای نخنماشده را رها کنند!

نان و آب

خب، به سامتی و مبارکی بوندسلیگا هم آغاز شد و دوستان شرطبند آناین... ببخشید عاقهمندان به فوتبال میتوانند بعد از مدتها دلی از عزا دربیاورند! در همین زمینه تشکری هم داشته باشیم از بازیکنان تیم هرتابرلین که در شادیهای بعد از گل نهتنها فاصلهگذاری اجتماعی را رعایت نکردند، بلکه مرزهای شادی دستهجمعی را به افقهای نوینی رساندند. البته این رعایت نکردن فاصله برای ما خیلی سوژه نان و آبداری نیست و فقط میشود با آن چهار خط طنز نوشت اما صمیمانه اظهار امیدواری میکنیم که همکاران طنزنویس ما در رسانههای آلمانی حسابی از خجالت دوستان دربیایند و ستونشان نیز بهخوبی پر شود!

ویلموتس در سریالهای من

خبر رسیده که آقای ویلموتس در حال تیز کردن یک غرامت صدمیلیارد تومانی برای فوتبال ایران است. ما چون اخیراً خیلی سریال مظنون یا پرسون آف اینترست را نگاه کردهایم، توصیه میکنیم با خرج کردن دو سهمیلیارد تومان، یک بایی سر ویلموتس و ورثهاش بیاوریم و پرونده مختومه اعام شود. به قول معروف وقتی نفس نکشند، غرامت هم نمیخواهند! یک هیتمن استخدام کنید قال قضیه را بکنند، شتر مرد غرامت خاص!

چاخان

ق ـرار ش ـده امی ـد س ـینگ ب ـه تی ـم مل ـی هن ـد دع ـوت ش ـود. ب ـرای ای ـن بازیک ـن ایران ـیهنــدی آرزوی موفقیــت میکنیــم. قطعــاً ســینگ گزینــه مناســبی اســت کــه بعــداً از او بپرســیم در لیــگ برتــر ایــران چاخانهــای بیشــتری دیــد یــا در ســینمای هنــد!

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran