Iran Varzeshi

پیکان ،مدل جوانان

- جعفر برزگر روزنامه نگار

نتایج پیکان در پنج هفته ابتدایی قابل دفاع بود. دو پیروزی، دو تساوی، یک شکست و هشت امتیاز برای تیم جوان مجتبی حسینی اگرچه خیلی خوب نبود اما برای شروع بد هم نبود. از بازی ششم شرایطشان تغییر کرد به طوری که تا هشت هفته متوالی رنگ پیروزی را ندیدند و فقط پنج امتیاز به دست آوردند. البته همان تساوی بدون گل با پرسپولیس کافی بود تا در بازی بعدی سپاهان پرمهره را شکست دهند. تیم پیکان در 9 بازی موفق به گلزنی نشده و بازیکنانش هفت گلشان را در شش بازی دیگر زدهاند. این تیم عادت ندارد در 15 دقیقه ابتدای هر نیمه گل بزند و جالبتر اینکه بیشتر گلهایش را در 15 دقیقه پایانی زده که دو گلش هم بعد از دقیقه 90 بود. در عوض شاگردان حسینی در 15 دقیقه حداقل یک مرتبه دروازهشان باز شده و آنها بیشتر گل خوردهشان در 15 دقیقه پایانی نیمه اول بوده است.

شوت : 4 تا و پاس در عمق: 3 تا نحوه بیشترین گلهای خورده: پاس در عمق: 5 تا

صفر 2 تا یک گل یک گل

سامان مدافعی برای تمام لیگ

25 بازیکن در نیمفصل اول برای پیکان به میدان رفتند اما فقط دو بازیبازیکن در تمام بازیها به میدان رفتند. محمدمهدی لطفی البته 937 دقیقه فرصت بازی را به دست آورد؛ به طور میانگین هر بازی 62 دقیقه. اما یک بازیکن بود که هیچوقت تعویض نشد؛ سامان فالح مدافع جوان پیکان 0531دقیقه را به طور کامل در زمین حضور داشت.

پیروزی در اولین بازی حذفی پیکان دراولین بازی حذفی به مصاف استقالل خوزستان رفت. شاگردان مجتبی حسینی به سختی با گل دقیقه 90+3 شرزود تمیروف از سد حریف لیگ یکیاش گذشت. آنها مثل بقیه تیمهای صعود کننده منتظر قرعهکشی مرحله یکهشتم نهایی جام حذفی هستند.

نحوه بیشترین گلهای زده:

تعداد گلهای زده در دقایق اضافه نیمه اول:

تعداد گلهای زده در دقایق اضافه نیمه دوم:

تعداد گلهای دریافتی در دقایق اضافه نیمه اول:

تعداد گلهای دریافتی در دقایق اضافه نیمه دوم:

داوران بازیهای خانگی: سلطانی، جنگی، زیاری، زمانی، حاج ملک، مهدوی، همرنگ

کمک داوران بازیهای خانگی: ســلطانی، افشــون، حجتــی(2)، تــازه پور،ســیفی، باشــنده، شــهریاری، طاهرخانــی، ماهانــی، عربآبــادی و مــرادی.

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran