Iran Varzeshi

Z گلمحمدی: امیدوارم گل دوم سالم باشد

از نکونام عذرخواهی نکردم اما با عذرخواهی چیزی از من کم نمیشود

-

یحیــی گلمحمــدی بعــد از بــرد مقابــل نفــت آبادان در نشست خبری گفت: ابتدا درگذشت بالژویــچ را بــه جامعه فوتبال تســلیت میگویم، دوم اینکــه شــهر خــوی را فرامــوش نکنیــم و هموطنــان عزیزمان در این ســرما نیاز به کمک زیادی دارند. بازی خوبی بود. از نظر نتیجه برای مــا و نــوع بــازی کــه ارائــه کردیم، بازی ســنگینی بــود. پیشبینــی این بــازی را کــرده بودیم. نفت آبــادان همه حریفانش را به دردســر میاندازد. قبــل از بــازی هــم گفتــم نفــت خیلی پیشــرفت کــرده و بــازی مقابــل ایــن بازیکنــان تکنیکی در خط جلو ســخت اســت. دیدید که غافلگیر هم شدیم. برایشان آرزوی موفقیت دارم. این تیم توانایــی دارد تــا وســطهای جــدول هم خودش را باال بکشــد. گلمحمــدی ادامــه داد: بــازی خوبــی بــود. بعد از 2 بــر یــک میتوانســت­یم به گلهای بیشــتری دســت پیدا کنیــم. اما در ضربــات آخر بیدقت بودیــم. در مجمــوع فوتبــال زیبایی از ســوی هر دو تیــم ارائــه شــد و انشــاءالل­ه همیــن رونــد بردمــان را دوبــاره ادامه بدهیم. بعد از دو هفته نتیجــه نگرفتن این برد برایمان خیلی اهمیت داشــت. بایــد تمرکزمــان را بــرای دو بــازی آینده لیگ بیشــتر کنیم که در هر دو میزبان هســتیم و یک بازی حذفی هم با سپاهان داریم که باید رونــد خوبمــان را ادامــه بدهیم.

پرسپولیس در این بازی کامبک زد اما برخی معتقدند گل دومتان آفساید بوده.

مــن هنــوز صحنــه را ندیــدم امــا اینکــه برخــی کارشناســا­ن گل را تأیید کردهاند و برخی هم آن را آفساید میدانند باید کارشناسان داوری بنشینند و صحنههــای گل را دقیقتــر ببینند. امیدوارم این اتفــاق نیفتاده باشــد و گل ســالم باشــد.

قبول دارید در 20 دقیقه آخر بازی، پرسپولیس حالت تدافعی داشت؟

یــک بخــش ایــن مســأله طبیعی اســت. حریف میخواهــد جبــران کنــد. البتــه در وقتهایی از بازی با پرس باال شروع کردیم و حریف را مجبور کردیم در زمین خودشــان بــازی کنند. در ادامه هــم یــک مهاجــم کــم کردیم و بــه دفــاع اضافه کردیــم و ایــن کار را بــرای مــا راحتتــر کــرد، بــه خاطر توپهای بلندی که ارسال شد. اما در آن دقایقی که شــما میگویید، موقعیت خاصی به حریف ندادیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم.

چطور بازیهای تیم شما همیشه بعد از دو رقیبتان یعنی استقالل و سپاهان است؟

باید توازن بین رقبا مشخص باشد و این توازن برقــرار باشــد. در مــورد بازیهــای آیندهمــان میگویــم مــا 9 روز نبایــد بــازی کنیــم و بعــد از 9 روز فشــردگی زیــادی وجــود دارد، ایــن خیلی به ضــرر تیم ما اســت. ما نامــه هم زدیم و صحبت هــم کردیــم ولی متأســفانه آنها کار خودشــان را میکنند. مســأله را به مدیر باشــگاه هم گفتم. متأســفانه بــا ایــن برنامهریزی شــرایط تیــم ما را اصــال ًدر نظــر نگرفتهانــ­د و ایــن اجحــاف بزرگــی در حــق ما اســت. از ســهیل مهــدی میخواهیم نســبت به ایــن مســأله ورود کنند. جواد نکونام گفته از طرف پرسپولیس تماس گرفتند و عذرخواهی کردند، آیا شما میدانید چه کسی این کار را کرده؟ ایــرادی نــدارد کــه اگر من زنگ زده باشــم و عذرخواهی کرده باشــم. بحــث عذرخواهی هم نبــود من برایشــان آرزوی موفقیــت کردم. بعد از بازی هم او را ندیدم چون روی سکوها حضور داشــت. بــرای تیــم جــواد و فــوالد خوزســتان بخصــوص در بازیهــای آسیاییشــا­ن آرزوی موفقیــت میکنــم. نکاتــی بــود کــه بایــد حتمــا ً بــه او میگفتــم. خــودش در جریــان اســت. اگــر عذرخواهــی کــرده باشــم چیــزی از مــن کم نمیشــود. هــر جــا کاری کــرده باشــم قطعــا ً عذرخواهــی هــم میکنــم امــا همــه دیدنــد در بــازی شــرایط چطــور پیــش رفت و چــه اتفاقاتی افتــاد. جــواد از مربیــان خوب ما اســت و نیاز به حمایــت دارد تــا در آســیا موفــق باشــد.

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran