KHABAR VARZESHI

کالدرون:تجربه‌کافي‌درباره‌شهرآورد‌دارم

-

در مورد شرايط فوتبال ايران با برانكو حرف زدم

گابريل كالدرون ديروز پيش از شــروع تمرينات ديروز (چهارشنبه) در حاشيه ت م ري ن پ رس پ ول ي س پاسخگويسؤا­الت خبرنگارانش­د.

تمرينــات اخيــر شــما بدون مليپوشان برگزار شد. مشكلي از اين بابتنداشتي­د؟ همینطور که ميدانید چند بازیکن در تیم ملي داشــتیم کــه دو نفــر از آنها بازگشــتند و امروز در تمرینات شرکت ميکنند و بقیه بچهها فردا برميگردند. تیم شــرایطش خوب است و یک بازي با سایپا انجام دادیم و در مجموع راضيام. هر بــازي براي ما فینال اســت. بازي با تراکتور هم بازي مهم و خوبي براي ما بود در هر بازي باید براي برد وارد زمین شویم.

راستي در همايش مربيان آسيايي بابرانكودر­خصوصچهمسائ­ليصحبت كرديد؟ مثل همه مربیان دیگر در مورد فوتبال صحبت کردیــم؛ مــن از او در مورد شرایط فوتبال ایران پرسیدم و او هم در موردتیمهاي­کشورهايعرب­يصحبت کرد. او مربي خیلي خوبي است.

آيا در مورد شــهرآورد با برانكو صحبتكرديد؟ با تجربهاي که دارم شرایط شهرآورد را ميدانم همه شــهرآورده­ا مثل هم و مهمهستند.

آيادرخصوصم­سائلماليبا­برانكو صحبتكرديد؟ خیر، ما فقط در مورد مســائل فوتبال صحبتکردیم.

پسازجذبجون­يوربرنامها­يبراي خريدبازيكن­خارجيجديدن­داريد؟ مااالننميت­وانیمبازیک­نيجذبکنیم بایدباهمین­گروهادامهب­دهمومنفقط باید به تغییر و تحول مهرهها فکر کنم. جونیــور هم کمکم به فــرم آمادگي ميرسدوامید­واریمدرباز­يهايآینده شرایط بهتري پیدا کنیم.

بيرانوندهم­توسطكميتها­نضباطي احضار شــد. به اين موضوع اعتراضي نداريد؟ بیرانوند احضار شده است؟ مشکلي نیســت! ما به تصمیماتــي که در کمیته انضباطي گرفته ميشــود احتــرام ميگذاریم چــه در مورد بازیکنان خودمان باشد چه در مورد دیگربازیکن­ان.

باالخره شــما پولي از باشــگاه گرفتهايديا­نه؟ بعد از این چند روز من دیدگاه مثبتي دارم و فکر ميکنم این مشکالت حل ميشود.مطمئنهستمم­شکالتمالي تا قبل از شــهرآورد حل ميشــود و امیدوارم این اتفــاق بیفتد. من تمام تالشم را ميکنم که تیم نه صددرصد بلکه 200 درصد پیشــرفت کند. این وظیفه من اســت و مشــکالت مالي مربوط به مدیریت باشگاه ميشود.

ماجراي جدايي چند روزه فرشاد احمدزاده از تمرينات پرسپوليس چه بود؟ او مصدوم بود و به خاطر این مشــکل چند روزي به او استراحت دادم. مقابل سایپابازيک­ردوشرایطاو­درحالبهتر شدن است. اگر مشکلي باشد متوجه ميشــوید در حال حاضــر همه چیز خوب است.

در مورد حضور خود در مراســم عزاداريهــ­اي ماه محــرم توضيحي ميدهيد؟ بــراي من یــک امتیاز اســت که در کشوريهستمک­هتمدنبشريا­زاینجا شــکل گرفته و من فرهنگ ایراني را ميبینم و این شانس من است که این تمدن را بشناسم و هرچه از این تمدن یــاد بگیرم مرا خوشــحال ميکند و خوشــحالم که کنار شــما و در ایران هستم. این یک امتیاز است و باید از آن اســتفاده کنم مخصوصا که ميبینم مردم ایران چقــدر به یکدیگر احترام ميگذارند. از این بابت خیلي ممنون و خوشحالهستم.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran