KHABAR VARZESHI

کليپزيرخاک­ي بازيکنانتي­مملي

- Bazrafkan@khabarvarz­eshi.com

قرارشدکدها­یيکهدرحاشی­هنوشت،نوشتهميشود­فقطدرحدهما­ن کدباشدونهف­راترازآن.حتیبندهخدا­مدیرمسئولو­سردبیرهمدر­باره سوژههاسؤال­نميکنندکهم­ثال«اینکيبودیا­اونچيبود»امابعضيدوس­تانتا یکمطلبکددا­رمينویسيوا­شارهايبهنا­مافرادنميک­نيیابالفاص­لهميپرسند: «اینکيبود،اونچيبود»یااگربهنتی­جهنرسیدندو­پاسخشانران­گرفتندخیلي راحتميگوین­د:«باباخاليبن­ديبود»،اینهاالبته­شایدچنینپا­سخميدهندکه نویسنده حاشیهنوشت را سر لج انداخته به نام سوژهها برسند اما در پاسخشان بایدعرضکنم:«زهيتصورباط­ل،زهيخیالمحا­ل»! هنوز دوران پساویلموتس تمام نشده که به صورت جدي صحبت از جانشین او باشد. با این حال اما گمانهزنيها بیشتر روي یک نام آشنا تمرکــز دارد؛ برانکو ایوانکوویچ ســرمربي امتحان پــس داده در تیم ملي و پرسپولیس، او که قرمزها برایش سر و دســت ميشکنند و هنوز هم دوست دارندجانشی­نکالدرونشو­د.

هنوز هیچي مشخص نیســت و نه به دار اســت و نه به بار اما به شخصه معتقدمبران­کوانتخابخو­بيبرايتیمم­لينیست.تیممليبابا­زیکنانسرکش­ي که اغلبشان هم لژیونر هستند و حاال صاحب ادعا، به یک مربي جسور و باجذبه نیازمند است؛ شخصی توي مایههاي کيروش، یا مثال «هروه رنار» سرمربي بياعصابمرا­کشکهمدتيهم­شایعهحضورش­درتیممليمط­رحبود. نميدانمآنک­لیپزیرخاکي­بازیکنانتی­ممليدرزمان­هدایتجالل طالبي را دیدهاید یا نه؟ پرویز برومند نوع حرف زدن جالل طالبي را تقلیدميکند­کهحسابيباع­ثخندهبازیک­نانحاضردرف­یلممثلکریم­باقري، خداداد عزیزي، مهدي پاشازاده ...و ميشود.

از برومند جالبتر امــا علیرضا منصوریان اســت. منصوریاني که هیچ شباهتيبهای­نروزهاوسال­هایشنداردچ­هبهلحاظتیپ­وقیافهوچهب­هلحاظ اخالقورفتا­ر،اوکهاینترا­نهراميخوان­دوچهبااحسا­سهمميخواند:«خیلي وقته که یه پیغومي ندادي واســه من/ آخ چقدر قشــنگه از عشق تو دیوونه شدن».

یادآننسلوآ­نبازیکنانب­هخیر...

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran