KHABAR VARZESHI

منزوی:رویپنالتیم­انورمیكنند­تاگلآفسايد­سپاهانازيا­دمردمبرود!

-

استقاللمقا­بلسپاهانمس­اویکردومسا­بقهکلیهمحا­شیهداشت.حواشیای که کار را به شکایت باشگاه استقالل از داور بازی کشاند. در همین رابطه دیروز با کامرانمنزو­ی،عضوهیئتمدی­رهباشگاه،همکالمشدیم­تادرموردات­فاقاتاخیر مصاحبهکنیم.

مدیرعاملبا­شگاهاستقال­لصراحتاعنو­انکردهکهاز­محمدحسین زاهدیفرشکا­یتمیکند.نظرشمادرای­نرابطهچیست؟ آقای فتحی به عنوان مديرعامل باشگاه از حق استقالل دفاع میكند و امور هم بايد روال قانونیاش را طی كند. البته متأســفانه شكايت از داور برای اســتقالل اثری ندارد و امتياز ما برنمیگردد ولی نكته قابل مالحظه چيز ديگری است.

کدام نکته؟ مسئلهمهمتر­ازپنالتیاي­نجاستكهاال­ندارندرویآ­نصحنهكیروش­استنلی مانور میكنند و پنالتی را بزرگ جلوه میدهند تا گل دوم سپاهان از خاطرهها محوشود.گلدومحريفد­روقتهایتلف­شدهآفسايدب­ودوكارشناس­انداوری هم روی آن صحه گذاشتند. آن پنالتی مشهود بود ولی در نتيجه بازی حداقل به صورت مستقيم تأثيری نگذاشت. به رغم آن اشتباه مهم داوری، بازی را 2 بر يك برده بوديم ولی آن گل اشتباه پيروزی را از ما گرفت. اين مسئله فوقالعاده مهمی است كه نبايد از يادمان برود. گل آفسايد سپاهان بسيار مهمتر از پنالتی سوخته شده برای استقالل است. اين مسئله به هيچ عنوان نبايد از يادمان برود.

بازی پرسپولیس- نساجی به تعویق افتاد و حاال حریف سنتی استقالل یک بازیکمتردا­رد.اینزمزمهمط­رحشدهکهباز­یفوقدرنیمف­صلدومبرگزا­رخواهد

شد.موضعشمادرا­ینرابطهچیس­ت؟ اوال كه هواداران پرسپوليس فوقالعاده برايم محترم هستند. در مورد نساجی هماينرابگو­يمكهواقعاا­زوفاداریمر­دمشهرقائمش­هروبهطوركل­یمازندرانی­ها به تيم محبوبشان لذت میبرم ولی نكته قابل تأمل، اينجاست كه اين روزها زمزمههايی مبنی بر انجام اين بازی در نيمفصل دوم شــنيده میشود حال آن كه تحت هيچ شرايطی نبايد چنين اتفاقی بيفتد و تمام تيمها بايد با 17 بازی برگزارشده نيمفصل اول را به اتمام برسانند در غير اين صورت كلی شائبه ايجاد خواهد شد.

چرا؟ خب چرا بازی پرسپوليس- نساجی بايد نيمفصل دوم انجام شود؟ مگر اين مسابقه مربوط به نيمفصل اول نيست؟ چرا بايد در دور برگشت دو تيم مقابل هم قرار بگيرند؟ در همين دور رفت كار را تمام كنند تا همه تيمها با بازیهای مساوی به تعطيالت بروند. شرايط تيمها در نيمفصل دوم متفاوت میشود. بعضیها میتوانند يار بگيرند و بعضیها نمیتوانند. برخی تيمها قدرت مالی خوبی برای يارگيری دارند اما برخیها ندارند به همين خاطر شرايط تيمها كامال متفاوت با نيمفصل اول میشــود و كلی ابهام بر سر زبانها میافتد. شايعات و شائبههای فراوانی ايجاد میشود به همين خاطر اصال نبايد اجازه داد بازی تعويقی پرســپوليس به نيمفصل دوم موكول شود. همه چيز بايد برای تمام تيمها برابر باشد.

این روزها یک ایرانی مقیم ترکیه به سفارت ایران شکایت کرده و گفته است بابت حل مشکالت مالی استقالل از حساب خودش 88 هزار یورو پول داده و قرار شدهبهجایآن­چکباشگاهتر­ابزوناسپور­رابگیردولی­آنچکبرگشتخ­ورده و نقد نشده است! اتفاقا روز يكشنبه آقای فتحی را ديدم و در اين رابطه با ايشان صحبت كردم. قبل از هر چيز بگويم كه آن بنده خدا لطف كرده و به ما برای دريافت رقم فوق كمككرد،بنابرايننب­ايدچنيناتف­اقیبرايشرخ­بدهدولیاصل­قضيهآناست كهچونهمسرآ­قایخليلزاد­ه،رئيسهيئتمد­يرهما،بيمارشدواي­شاندرگير مسئلهایبها­ينمهمیشدند،داستانچكفو­قايجادشد.مطمئنباشيد­قضيه را جمع میكنيم و به هيچ عنوان اجازه نخواهيم داد حق هيچ كس پايمال شود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran