KHABAR VARZESHI

خوبنيستيكت­يمازاشتباه­اتداوراينه­مهضربهبخور­د

-

بهزادغالمپ­ورازعملکرد­حسینحسینی مقابل سپاهان دفاع کرده و معتقد است اگر اشتباهات داوری نبود استقالل قطعا با3امتیازب­هتهرانبرمی­گشت.

در صحنه گل اول و دوم سپاهان چقدر دروازهبان استقالل را مقصر باز شدندروازهم­یدانید؟ در تمــام دنيا گل رد و بدل میشــود و نمیشود همه گلها را تقصير دروازهبان انداخــت. قبل از رســيدن تــوپ به دروازهبان توپ بايد از 10 بازيكن ديگر عبور كنــد پس در زمانی كه دروازهبان گل میخــورد تمام تيم ســهم دارند همانطور كه گل به ثمر رسيده حاصل يك كار تيمی اســت و همه تيم در آن

ســهم دارنــد. دروازهبانا­ن اســتقالل تمريناتخوب­یدارندودرت­الشهستند كيفيتفنیشا­نراازاينهم­بهتركنند.

رویصحنههند­کیروششمادا­شتید خطاب به داور قســم میخوردید توپ به دستمهاجمسپ­اهانخوردها­ست؟ بله بعدا شنيدم تلويزيون روی چهره مــن زوم كرده بود. داشــتم به آقای زاهدیفر میگفتــم دروغ كه ندارم بگويم توپ به دست كیروش خورد و از عمد با دســت توپ را زد. صحنه خيلی واضح بود اما ايشان میگفت من نديدم! نمیدانم 5 داور ديگر هم نديدند تا به داور وسط كمك كنند؟ چون االن تمامیشــان مورد انتقاد

هســتند. خود آقای زاهدیفر قامت بلنــدی دارد، كیروش هم 2 متر قد دارد. نيــم متر هم پريد، نيم متر هم دستش باز بود و عجيب است چطور همه صحنه را ديدند جز 6 داور در 6 نقطــه متفاوت زمين! بعــد از بازی شــنيدم خداداد عزيزی دوســت داشتنی گفته خطای هند از كره ماه هــم معلوم بود. به قول ايشــان اين صحنه خيلی واضح بود.

استراماچون­یمسائلیدرا­یرانمیبیند کهقطعابرای­شتازگیدارد،بهشمانگفته­این مسائلعجیبا­زکجاآبمیخو­رد؟ او هم معترض بود. ماندهام چرا داور به جای تصحيح اشــتباهاش به همه كارت نشــان میداد. اين ديگر نوبر است كه هم حقتان را ضايع كنند و هم با كارت دادن بخواهند شــما را بترسانند تا از حقتان دفاع نكنيد.

این اســتقالل حاال یک مدعی قهرمانیاست. تيممــان دارد خــوب و مقتدر بازی میكند.اگردراصفها­ناشتباهاتت­يم داوری نبود با 3 امتياز برمیگشتيم. بدترازآنهن­د،آفسايدنگرف­تنصحنه گل دوم ســپاهان بود. خوب نيست يك تيــم بابت اشــتباهات داوری اينچنين صدمه بخورد.

 ??  ?? مهديزارع
مهديزارع

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran