KHABAR VARZESHI

ویلموتسشفا­هيگفتتمام،ماندهکتبي معرفیسرمرب­یتيمملی معطلقطعهمک­اریباویلمو­تس

-

مهدي تاج رئیس فدراســیون فوتبال به دلیل حضور در مراســم بهترینهاي آسیا جلسه با مارک ویلموتس و وکالي او را به تعویق انداخت. خیليهانگرا­نتیمملي هســتند و توقــع دارند فدراسیون فوتبال هرچه زودتر در این زمینه اقدام کند و با فسخ قرارداد ویلموتس، مربي بعدي را سر جاي او بنشاند. فدراسیون با برانکو تمام کرده وتنهامنتظر­استابتداقر­اردادبامار­ک ویلموتس را فسخ کند.

طبق آخریــن خبرها از داخل فدراسیون فوتبال فسخ قرارداد مربي بلژیکي قطعي شــد و دیگر طرفین کوچکترین عالقهاي بــراي ادامه

همکاري با هــم ندارند. تاج دالیل محکمي براي این تغییــر دارد. او بــه نزدیکانش گفته اگر حتــي ایــران بــا ویلموتــس بتواند از مرحله اول مقدماتي صعــود کند، قطعــا در مرحلــه نهایــي کوچکترین شانسي براي رسیدن به جام جهاني نخواهــد داشــت. از ســوي دیگر ویلموتس هم پول خوبــي از ایران گرفته و از سوي دیگر عالقهاي به کار در تیم ملي نــدارد. به همین خاطر شرایط کامال مهیا به نظر ميرسد.

ویلموتس به صورت شفاهي به فدراسیون فوتبال اعالم کرد دیگر به ایران بازنميگردد و کارش همین جا

روز گذشته و در حاشیه تمرین پرسپولیس برخی بازیکنان از جمله علیپور به دلیل آلودگی هوا با ماســک در تمرین حاضر شدند. ظاهرا آلودگی هوا همچنان برای پرسپولیسیه­ا دردسرساز است تمامشدهاست.تاجامامنتظ­راستاین مربي کتبا چنین چیزي را اعالم کند. از سویي فســخ قرارداد اولیه از سوي ویلموتس پیش از بازي با عراق باعث شــد االن زمینه بــراي پایان قطعي همکاري بسیار مهیاتر باشد.

بازیکنان تیم ملي هم به شدت از جدایيویلمو­تساستقبالک­ردهاندوبه گفتهنزدیکا­نتیم،کالحرفاینم­ربي را نميخوانند. اینکه چه زماني تاج با مربــي بلژیکــي و وکالي او پاي میز مذاکره بنشیند هنوز مشخص نیست. به احتمال زیاد این جلســه به هفته آینده یــا دو هفته بعد موکول خواهد شد. رئیس فدراسیون فوتبال گفته تا پایانآذربه­طورقطعتکلی­فاوراروشن خواهند کرد. تمدید این زمان به نوعي به حل مسئله برانکو و پرسپولیس هم کمک خواهد کرد. تاج دوست ندارد او در شرایطي سرمربي ایران شود که با قرمزها مشکل داشته باشد. برانکو از پرسپولیس شــکایت کرده و ظاهراً باشگاه هم قصد دارد از او شکایت کند. این ادعایي است که انصاريفرد اخیرا در یــک برنامه تلویزیوني مطرح کرد. مدیرعامل قرمزها گفت در صورتي که برانکو شکایت خود را رسمي کند، آنها هم به خاطر فسخ قرارداد یکطرفه و رها کردن پرســپولیس، از این مربي شکایتميکنن­د.

حقبامنزویا­ست،استراماچون­یردگمکنیاس­ت

کامران‌منزوی‌م ‌یگويد‌مطرح‌شدن‌اسم‌استراماچون­ی‌برای‌هدايت‌تيم‌ ملی‌ردگ ‌مکنی‌است‌و‌آنهايی‌که‌برای‌تيم‌ملی‌تصميم‌م ‌یگيرند،‌سرمربی‌ را‌انتخاب‌کرد ‌هاند!‌منزوی‌نم ‌یگويد‌منظورش‌فدراسيون‌فوتبال‌است‌يا‌ وزارت‌ورزش‌ولی‌برخی‌منابع‌آگاه‌مدعی‌هستند‌وزارت‌ورزش‌با‌برانکو‌ بر‌سر‌هدايت‌تيم‌ملی‌به‌توافق‌رسيده‌و‌فقط‌از‌فدراسيون‌فوتبال‌خواسته‌ با‌مارک‌ويلموتس‌فسخ‌کند.

راست‌و‌دروغش‌گردن‌راوی‌که‌م ‌یگفت‌بعد‌از‌شکست‌مقابل‌عراق‌ وقتی‌ويلموتس‌حاضر‌نشد‌در‌ايران‌بماند‌و‌بالفاصله‌بعد‌از‌بازگشت‌کاروان‌ تيم‌ملی‌از‌اردن،‌راهی‌اروپا‌شد،‌وزارت‌ورزش،‌فدراسيون‌فوتبال‌را‌بابت‌ نحوه‌عقد‌قرارداد‌با‌ويلموتس‌مؤاخذه‌کرد.‌گويا‌در‌جلس ‌های‌که‌ميان‌وزير‌ و‌رئيس‌فدراسيون‌برگزار‌شد،‌تقسيم‌کار‌صورت‌گرفته‌به‌اين‌شکل‌که‌ فدراسيون‌تمام‌انرژ ‌یاش‌را‌روی‌قطع‌همکاری‌بدون‌غرامت‌با‌سرمربی‌ بلژيکی‌بگذارد‌و‌وزارت‌هم‌دنبال‌توافق‌با‌برانکو‌برود‌تا‌همين‌که‌قرارداد‌ ويلموتس‌فسخ‌شــد،‌برانکو‌کارش‌را‌شروع‌کند.‌انگار‌اين‌اتفاق‌باعث‌ دلخوری‌تاج‌نشده‌چون‌از‌يک‌طرف‌رئيس‌فدراسيون‌بدش‌نم ‌یآيد‌پول‌ قرارداد‌ســرمربی‌جديد‌تيم‌ملی‌را‌وزارت‌ورزش‌بدهد‌و‌وزير‌به‌برانکو‌ متعهد‌شود‌و‌از‌طرف‌ديگر،‌اگر‌فدراسيون‌مستقيم‌با‌برانکو‌مذاکره‌کند،‌ ويلموتس‌بهانه‌دستش‌م ‌یآيد‌و‌م ‌یتواند‌غرامت‌بگيرد.

تاج اصال دوســت ندارد برانکو را در شرایطي بیاورد که این جنگ بین او و قرمزها ادامه داشــته باشــد. وزارت ورزش و جوانان هــم همینطور. به همین دلیل سفیر ایران در کرواسي طيجلساتيکه­بابرانکودا­شتبهاین مربي گفت باید راه حلي پیدا شود دو طرف به یک نتیجه مشترک برسند. فعال که این اتفاق رخ نداده و طرفین

در حال جنگ هستند. تاج به همین خاطر کمي پروســه حضور برانکو در تیم ملي را به تأخیــر انداخته تا این مشکل حل شود.

اما آنچــه قطعي اســت برانکو سرمربي ایران شده. ویلموتس هم در آستانهفسخا­ستوبهزوديب­ایدشاهد شروع تمرینات تیم ملي با حضور مرد کروات بود.

 ??  ?? برانکو برای بار چندم به مالقات سفیر ایران در کرواسی رفت!( جراید)
برانکو برای بار چندم به مالقات سفیر ایران در کرواسی رفت!( جراید)
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran