KHABAR VARZESHI

مشکلاميدها­حلشد

-

‌اما‌شارلوا‌مانند‌يک‌خانواده‌است.‌خيلي‌از‌بازيکنان‌قديمي‌برايشان‌سخت‌ است‌جاي‌ديگري‌بروند...‌‌ در آغاز این تفاوت را حس کردم اما بعد از دو یا سه ماه، دیگر همه چیز یکسان بود. دو باشگاه تفاوت چنداني ندارند اما اگر ميخواهید در جزئیات ریز شوید در نحوه بازيشان تفاوت دارند.

‌اگر‌م ‌يخواهيد‌مؤثر‌باشيد‌نبايد‌تحت‌تأثير‌حواشي‌قرار‌بگيريد...‌‌ وقتي فرصت بازي به شما ميرسد باید نشان دهید چه بازیکني هستید. دوران بازيهاي فوتبالیسته­ا محدودیت دارد. نميتوانید تا ۰5 یا ۰6 سالگي بازي کنید. گاهي اوقات بدشانسي ميآورید اما باید مثبتاندیش باشید و با طرز فکر درســت ۰۰۱ درصد توانایيتان را نشان دهید. اگر کاري کردید قطعا توانایي تکرارش را دارید اما اگر طرز فکرتان اشتباه باشد دیگر شانسي ندارید.

‌‌با‌گلزني‌در‌اولين‌بازي‌بعد‌از‌نرفتن‌به‌جام‌جهان ‌ي‌نشــان‌داديد‌م ‌يتوانيد‌ سريع‌با‌مشکالت‌کنار‌بياييد...‌‌ روشفکرماین­استکهوقتيا­تفاقيدربیر­وناززمینمي­افتد،همهچیزخارج از توانایي من است و نميتوانم چیزي را عوض کنم. در زمین مسابقه توانایي انجــام کارهاي زیادي دارم به هیچ چیز به جز کمک به تیم فکر نميکنم. به گلزني فکر ميکنم. نميخواهم بازیکني باشــم کــه ناراحتياش را به زمین ميآورد و به خاطر گذشته دوران بدي در زمین دارد. گذشته به گذشته تعلق دارد.

‌بازگشت‌به‌شارلوا‌به‌شما‌کمک‌کرد‌به‌دوران‌اوجتان‌برسيد...‌‌ همه اینجا مرا ميشناســند. بازگشــت به اینجا انتخاب سختي نبود. وقتي برگشتم ميدانستم باید به سختي کار کنم. در کوتاهترین زمان با خواستههاي تاکتیکيمرب­يوفقپیداکن­م.بازیکنانجد­یدرابشناسم­اماميدانست­م به خانه دومم برگشتهام. ‌‌در‌هر‌صورت‌مربي‌جديدي‌آمده‌بود‌و‌بناونته‌که‌با‌شما‌ هماهنگ‌بود‌هم‌ديگر‌در‌شارلوا‌نبود...‌‌ وقتي دو سال پیش به شارلوا آمدم، کریستین و من در دوران آمادهســاز­ي با هم آشنا شدیم و زمان داشتیم هماهنگ شویم. این بار وقتي آمدم مسابقات شــروع شده بود و قطعا به زمان نیاز داشتم تا همتیميها و مربيام را بشناسم.

‌‌‌کريم‌بالحســين‌چه‌تأثيري‌روي‌شما‌ داشت؟‌ مربــي تیم جوان و باهوش اســت. به تمام جزئیــات فکر ميکنــد و در جریان بازي کمکبزرگياس­ت.مانندما،اوهمبهشارل­وا آمده چون ميخواهد پیشرفت کند. حس کمک متقابل باشگاه را به جلو ميبرد.

‌شارلوا‌م ‌يتواند‌جزو‌6‌تيم‌برتر‌فصل‌را‌ تمام‌کند؟ براي تیمي که به تازگي مربياش را عوض کــر د ه ، شــروع کار همیشه سخت اســت. طرز فکر و تاکتیک جدید نیــاز به زمان دارد تا جا بیفتد. اینجا از بازي چهارمیاپنج­ماینزمانرا­پشتسرگذاشت­یمودرحالحا­ضر مطمئنم در مسیر درستي هستیم.

باشــگاه پرسپولیس قرار بود تا پایان هفته قبل حق و حقوق بازیکنان و مربیان پایه خود را پرداخت کند ولی این اتفاق رخ نداد. این موضوع یکشنبه حاشیه جدی برای تیم امید پرسپولیس به وجود آورد. امیدهای پرسپولیس وقتی قصد تمریندرمجم­وعهورزشیشه­یداسماعیلی­راداشتند،باممانعتمس­ئوالناین ورزشگاه مواجه شده و اجازه تمرین پیدا نکردند. مسئوالن این ورزشگاه مدعی شدند تا وقتی مطالبات خود را از باشگاه پرسپولیس دریافت نکنند، نمیگذارند هیچکدام از تیمهای پایه این باشگاه در این مجموعه ورزشی تمرین کنند. نکته جالباستقبا­لبازیکنانپ­رسپولیسازا­ینموضوعبود­چونآنهاهمم­دتهاست منتظر دریافتی از باشگاه پرسپولیس هستند ولی هنوز موفق نشدهاند. بعد از ایناتفاقمس­ئوالنباشگا­هپرسپولیسط­یمکاتباتیک­هانجامدادن­دموفقشدند مجوزتمرینت­یمهایپایهخ­ودرادرمجمو­عهورزشیشهی­داناسماعیل­یبگیرند و به این ترتیب امیدها دیروز بدون مشکل تمرین کردند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran