KHABAR VARZESHI

خرید رأی با کارت هدیه، بن کت و شلوار و پوشاک خارجی!

-

أ بعدازشایعه­تهدیدریدهن­دگان

سهشنبهشبگذ­شتهقراربود­دراگاناسکو­چیچدربرنام­هفوتبالبرت­رحاضر شــود و به سؤاالت محمدحســین میثاقي جواب دهد. این مسئله باعث ناراحتي او شد و روي آنتن اعالم کرد قرار بوده اسکوچیچ به برنامهاش برود و از این بابت از مســئوالن فدراسیون گالیه کرد. صبح دیروز هم در برنامه سالم صبح بخیر اعالم شد فدراسیون باید رویه خود را تغییر دهد و مربي تیممليراپن­هاننکند.حاالامامشخ­صشدهچرااسک­وچیچبهبرنا­مهفوتبال برتر نرفته است. او ابتدا اعالم کرد به این برنامه ميرود و به سؤاالت پاسخ ميدهد ولي در ادامه پس از مشورت با تیم رسانهاي فدراسیون فوتبال به این نتیجه رسید که بهتر اســت یک کنفرانس مطبوعاتي بگذارد و همه رسانهها در آن حاضر باشند. دلیل اسکوچیچ هم این بود که شاید حضور در فوتبالبرتر­باعثشوددیگ­ررسانههااز­دستشدلخورش­وند.بههمینخاطر در لحظه آخر تصمیم گرفت از رفتن به این برنامه منصرف شود. البته رفتار او باعث دلخوري میثاقي و عوامل فوتبال برتر شــد چون روي حضورش حساب ویژهاي باز کرده بودند. با آغاز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، سایت اسپورت ۰۶۳ به بررسي ۶1 تیم حاضر در این مسابقات در منطقه غرب آسیا پرداخته و نحوه صعود، بازیکنان کلیدي و بهترین عملکرد تیمها را بررسي کرده است. این سایت نمایندگان کشورمان را نیز زیر ذرهبین قرار داده که گزارش آن را در ادامه ميخوانید. آنچه دیروز درباره انتخابات فدراسیون فوتبال شنیده شد شایعاتی درباره تعویق انتخابات بود و خبر نگرانکننده­ای درباره تطمیع برخی اعضای مجمع از طریق اهدای کارت هدیه و بن کت و شلوار و پوشاک خارجی!

راســت و دروغ این خبر گردن راوی که میگفت بعضیها با اهدای کارت هدیه، پوشــاک و وعدههای آنچنانی در حال یارکشــی هستند و میخواهند انتخابات را از جاده سالمت بیرون ببرند.

وزارت ورزش و ســازمان بازرسی کشور باید به این شایعه واکنش نشان بدهند و همین حاال جلوی انحراف را بگیرند. کنترل کردن یک مجمع هفتاد و چند نفره اصال نمیتواند کار ســختی باشــد و این که عــدهای بعد از تهدید رأیدهنــدگ­ان (با گفتن این جمله که بعــد از انتخابات برگه آرا را میبینیم و دستخطهارات­شخیصمیدهیم)حاالدنبالخ­ریدنرأیافت­ادهاند،اگرصحت داشته باشد چیزی جز فساد نیست.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran