KHABAR VARZESHI

گالیهبازیک­نامیدپرسپو­لیس: پولندارمحت­یکفشبخرم!

-

وقتی پنجشــنبه گذشته همزمان با شــهرآورد تهــران بــه اميدهــای پرسپوليس خبر رســيد 9 ميليارد تومان پول به حساب باشگاه آمده از خوشــحالی در پوســت خــود نمیگنجيدند چرا كه باشگاه به آنها وعــده داده بود اوليــن پولی كه به حســاب بيايد، مطالبــات اميدها پرداخت و بخش عمده مشكالت آنها برطرف شود. محمد پنجعلی هم كه مديــر آكادمــی و تيمهــای پايه پرســپوليس اســت، در جــواب تماسهایبیش­مارمربيان،مديرانو بازيكنان تيم اميد كه خبر رســيدن پول را شنيده بودند، تأكيد میكرد تا شــنبه صبر كنيد، مشــكالت حل میشود. پنجعلی هم اميدوار بود پول برسد. او تا اينجا به گفته اميدها باالی صد ميليون تومان از جيب خودش هزينه كرده و بــه بازيكن، مربی ...و قرضدادهاست.اميدهاهمتص­ورشان اين بود كه باشگاه پنجشنبه سرگرم بازیبااستق­اللاستوبعد­ازتعطيلی جمعــه، روز شــنبه میتواننــد به پولشان برسند اما 9 ميليارد تومان و به روايتی هم ۸ ميليارد تومان ظرف ۸4 ساعت خرج تيم بزرگساالن شد و

هيچ چيز در حســاب باشگاه برای اميدها نمانــد. مديــران و مربيان تيمهای پايهای وقتی شنبه به باشگاه مراجعه كردند، ديدند خبری از پول نيســت و هر چه روز پنجشــنبه به حسابباشگاه­آمدهصرفهزي­نههای تيم بزرگســاال­ن و بدهی باشگاه به مربيان جديــد و بازيكنان خارجی و البته پرداخت 10 درصد و 15 درصد مطالبات سرخپوشان شده است.

بازيكنان تيم اميد پرسپوليس شــنبه با روحيهای خراب به مصاف اميدهای نفت رفتنــد و اگر چه اين بازی را با نتيجه يك بر صفر بردند اما از وضعيــت باشــگاه میناليدند و میگفتند چرا بخشی از پول به حل مشكالت آنها اختصاص پيدا نكرد.

بد نيســت بدانيد در همين روز يكیازبازيك­نانتيماميد­باكفشپاره مقابلنفتبا­زیكردودرجر­يانبازی وقتی چسب كفش او باز شد، از داور اجــازه گرفت و از زمين بيرون آمد تا پزشك تيم با «باند» و «تيب» كفش او را محكــم كنــد. همبازيانــ­ش میگفتند بنده خدا حتی پول ندارد كفشبخرد،آنوقتباشگا­هيكريال از 9 ميليارد هم به ما نداد!

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran