KHABAR VARZESHI

انتخاباسكو­چيچبيحرمتي­بهمربياناي­رانيبود

-

بهزاد‌غالمپور‌در‌گف ‌توگويي‌كه‌روز‌گذشته‌با‌روزنامه‌ خبرورزشي‌انجام‌داد‌به‌شــرايط‌برگزاري‌ديدار‌تيم‌ استقالل‌برابر‌الشرطه‌پرداخت‌و‌گفت‌وضعيت‌براي‌انجام‌ آن‌ديدار‌به‌هي ‌چعنوان‌مطلوب‌نبوده‌است.‌او‌درباره‌تيم‌ ملي‌و‌ســرمربي‌جديدش‌هم‌با‌ما‌حــرف‌زد‌كه‌متن‌ صحب ‌تهايش‌را‌در‌ادامه‌م ‌يخوانيد.‌

‌تساوي‌تلخي‌در‌عراق‌به‌دست‌‌آورديد؟ باز هم بهتر از شكست بود. باورتان نميشود كه بگويم پاي بزكوهي در آن زمين ميپيچيد چه برســد به انسان.

‌‌در‌كل‌بازي‌را‌چطور‌ديديد؟ بازي كه تقريبا يكطرفه بود و ما در اكثر اوقات بازي مالك تــوپ و ميدان بوديم. فقط در زدن ضربات آخر مشــكل داشــتيم كه در نهايت يكي از مدافعان الشرطه به كمك تيممان آمد (خنده). مصدوميت مهدي قائدي كار تيم را دشــوار كرد. اميدواريم كه او و دياباته هرچه سريعتر به تمرينات تيم برگردند.

‌وضعيت‌جو‌اربيل‌چطور‌بود؟ كامال جنگي بود. هر بار ميخواســتي­م از هتل بيرون برويم با اسكورت مسلحانه مراقبمان بودند و دوباره در راه برگشــت همان داســتان اجرا ميشد. تعجب ميكنيم در كشوري با آن ضريب از امنيت بازي برگزار ميشود ولي در ايران كه روزانــه اينهمه خارجي ميآيند و ميروند، ميزباني نداريم! $)& از اين وضعيت خبر دارد!

‌اوضاع‌زمين‌خيلي‌خراب‌بود؟ اينقدر بد بود كه ما روز قبل از بازي رفتيم روي چمن مصنوعي و فقط 20 دقيقه عرقگيري كرديم. در هر صورت بــاز هم آفرين به غيرت اين بچهها كه هنر

‌‌م ‌يتوان‌گفت‌بخشــي‌از‌مصدومي ‌تها ‌يتان‌به‌اين‌ خستگ ‌يها‌ربط‌دارد؟ دقيقا! اين بچهها كه از آهن و فوالد نيستند.

‌چرا‌از‌سازمان‌ليگ‌نخواستيد‌يكي‌از‌دو‌بازي‌داخل ‌يتان‌ را‌لغو‌كند؟ مگرزورمانب­هسازمانليگ­ميرسد؟هيچحرفينمي­توان زد. خودشان هر كاري بخواهند ميكنند. مثل سرمربي تيم مليمان كه از توي قوطي بيرونش آوردند.

‌سازمان‌ليگ‌چه‌م ‌يگويد؟ بهخاطر دو بازي اول تيم ملي كه اصال نيازي به اردو نيست، اينهمه بگير و ببند راه انداختهاند. يعني دو بازي كه اگر بچههاي تيم ملي را روز قبل از بازي دور هم جمع كنند آن دو بازي را ميبرند اينهمه هاي و هوي بهراه انداختهاند. بدون اردو هم كامبوج و هنگكنگ را ميبريم.

‌انتظار‌انتخاب‌اين‌سرمربي‌را‌براي‌تيم‌مل ‌يمان‌داشتيد؟ اينانتخابب­يحرمتيبههم­همربيانداخ­ليكشورمان بــود. فردي را براي تيم ملي انتخاب كردند كه اصال در حد آن نيست.

‌يعني‌اعتقاد‌داشتيد‌بين‌قلع ‌هنويي‌و‌دايي‌يك‌نفر‌بايد‌ انتخاب‌م ‌يشد؟ امير قلعهنويي كه تيم داشت و سپاهان مخالف حضورش در تيم ملي بود. ولي علي دايي از هر نظر وجاهت داشت تا تيم ملي را به او بدهنــد كــه ردصالحيتــ­ش كردند! هيچكس اندازه علي دايي عاشــق تيم ملي و فوتبال نيست. بازيكنان تيم ملي هم كه دوستش داشتند. كسي كه در فيفا كرسي داشته و باال و پايين فوتبال را ميداند. ولي خب اين انتخاب را نكردند تا مشــخص شود لياقت علي دايي را نداشتند.

 ??  ?? رضاسعيدیپو­ر
رضاسعيدیپو­ر
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran