KHABAR VARZESHI

بودروفبازي­كنباشعورین­شانداد

-

شهرآورد‌اميدهای‌پايتخت‌در‌ راه‌اســت‌و‌به‌همين‌دليل‌به‌ سراغ‌رضا‌حس ‌نزاده،‌سرمربی‌ اميدهای‌استقالل‌رفتيم‌و‌از‌ شرايط‌تيمش‌و‌اوضاع‌و‌احوال‌ اين‌روزهای‌استقالل‌پرسيديم.

‌‌‌بعــد‌از‌شــهرآورد‌ بزرگســاال­ن‌ نوبــت‌ به‌ شهرآورد‌اميدها‌رسيد. بله، از شهرآورد بزرگساالن رسيديم به شــهرآورد اميدها. در واقع اميدها تيم دوم باشگاه محسوب میشوند و ما بايد از بدنه همين تيم اميد بتوانيم بهترينهــا را به تيم اصلی باشــگاه تزريق كنيم. اما در خصوص شهرآورد اميدهــا بايــد گفــت اميدهــای پرسپوليس تيم خوبی هستند و در جايگاه ســوم جدول قرار دارند و 3 امتيــاز اين بازی برای ما كه به دنبال قهرمانی هســتيم، بسيار با اهميت اســت و اميدوارم با بهترين شرايط روحی و روانی و البته فنی به مصاف حريف سنتی خود برويم.

‌‌‌بازی‌استقالل‌و‌الشرطه‌را‌چطور‌ ديديد؟ بازی خوب و قشــنگی بود كه البته چنانچه كيفيت بد زمين اربيل نبود، بیشك بازی بهتری از سوی استقالل بــه نمايــش درمیآمــد. اجــرای تاكتيكهای مد نظر فرهاد مجيدی با ايــن زمين كار را كمــی برای بچهها سخت كرده بود اما مساوی در زمين حريفرامیتو­انبردمحسوب­كرد.در اين ميان اما غيبت دياباته و اسماعيلی باعث شد دستهای فرهاد كمی برای

بهتر نتيجه گرفتن بســته شــود كه اميدواريمز­ودترمصدوما­ناستقاللبه تمرين و بازیهای آينده برسند.

‌‌‌فكر‌نم ‌یكنيد‌شمار‌مصدومان‌ استقالل‌رو‌به‌فزونی‌م ‌یرود؟ شــك نكنيد بدنسازی ابتدای فصل مناسب نبوده و تأثيرش امروز نمايان شده اســت. البته در كنار اين مهم شــرايط زندگی، ســاعت خواب و بيداری و همچنين تغذيه مناسب نيز بايد از ســوی بازيكنان حرفهای به درســتی كنترل شــود. فشردگی بازیهای اخير و استرس بازیهای پلیآف كه در واقع حكم فينال را برای بازيكنانی كه انتظار صعود به مرحله بعدی را داشــتند نيــز بیتأثير در مصدوميتها نبوده است.

‌‌از‌بازی‌با‌پرسپوليس‌كمی‌صحبت‌ كنيد. بازی قشــنگ و خوبی بــود كه اگر خســتگی مفرط ناشی از فشردگی بازیها نبود، بیشك برنده ميدان

پسران آبی بودند. تعويض قائدی و افت بدنی نســبی بازيكنان در 0۱ دقيقه پايانی بازی نشان داد چنانچه استقالل در شــرايط بدنی مناسب قرار داشــت، قطعا پيــروز ميدان شهرآورد بود.

‌‌بودروف‌هم‌باالخره‌مقابل‌الشرطه‌ عراق‌رونمايی‌شد. بله، بودروف بازيكن خوبی نشان داد. شايد از نظر بدنی هنوز به فرم ايدهآل نرسيده باشد اما با شعور بازی كرد و پوششهایخوب­یراازاوشاه­دبوديم. مطمئنباشيد­باآمادگیبد­نیبيشتر تبديلبهيكم­هرهخوبدرخط­دفاع خواهد شد.

‌‌شهرآورد‌اميدها‌را‌چه‌پي ‌شبينی‌ م ‌یكنيد؟ مــا برای برد به ميدان میرويم چون برای قهرمانی نياز مبرمی به 3 امتياز ايــن ديــدار داريم. ضمــن اينكه پرســپوليس نيــز تيــم خوبی در مسابقات اميدهای اين فصل دارد.

 ??  ?? مهديزارع
مهديزارع

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran