KHABAR VARZESHI

يزدانیوغال­میدرتمرينا­ت گروهیشركتك­ردند

-

نفرات ذخيره تيم استقالل ديروز زير نظر مجيد نامجومطلق تمرين كردند. كادر فنی اين تيم تصميم داشت كل تيم را۸۴ ساعت به تعطيلی بفرستد اما پس از مشورت اعضای كادر، مجيدی تصميم گرفت چند بازيكن ديروز به مجموعه ورزشی انقالب بروند.

سرمربی‌و‌فيك ‌سها‌نبودند فرهــاد مجيــدی و دســتيار صربســتانی­اش، محمد دانشــگر، نيكوالیبود­روف،شاهينطاهرخ­انی، وريا غفوری، ميالد زكیپور، مسعود ريگی، علی كريمی، آرش رضاوند و اميرارسالن­مطهریديروز­رادرمنزل به استراحت پرداختند. شيخ دياباته در فرانســه است و مهدی قائدی نيز پيگير كار درمان. تمرين آبیپوشان با حضور نفراتی كه برابر الشرطه بازی نكرده بودند و تعدادی از نفرات اميد برگزارشدتا­بدنهایشانا­زفيكسها عقبنماند.

آخرين‌شرايط‌۴‌مصدوم سياوش يزدانی و عارف غالمی از ديروز در بخشهايــی از تمرينــات گروهی شــركت كردنــد و به نظر از اســفند میتوانندبر­ایاستقاللب­ازیكنند.آنها بعد از تمرين راهی كلينيك شدند و زير

نظرپزشكانب­هانجاميكسر­یتمرينات تخصصــی جهت تقويــت عضالت و فيزيوتراپی­پرداختند.فرشيداسماع­يلی و محمد بلبلی نيز ديروز به نرم دويدن دور زمين مشــغول بودند. اگر بلبلی مصدوم نمیشــد در غيــاب قائدی و دياباتــه فرصت بازی پيــدا میكرد و میتوانســت خودی نشان بدهد چون حداقل در سپيدرود مهاجمی تكنيكی و ســرعتی بود و به نوعی شبيه مهدی قائدی بازی میكرد.

طعنه‌به‌پرسپوليس‌ بازيكنان ديروز بعد از گرم كردن به 2 تيم نارنجی و آبی تقسيم شدند و به مدت 70 دقيقه بــازی درونتيمی انجام دادند تا در شــرايط مســابقه باشند.درخاتمهتمر­ين،برنامهتمري­ن امروز به بازيكنان اعالم شــد. سوژه صحبت بازيكنان شكست 2 بر صفر پرسپوليس مقابل الدحيل قطر بود و اســتقاللی­ها میگفتند ما 5 به صفر الريــان را برديم و همان الريان ۴ روز بعديكبرصفر­الدحيلراشك­ستداد و حاال پرســپوليس به چنين تيمی باخته اســت و يكی هم به شــوخی میگفت چــون تيــم داوری بازی، اشتباه نداشت!

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran