KHABAR VARZESHI

مورينيو:ولورهمپتون­وشفيلدهم مدعيسهميهه­ستند

-

سان مویکس

نوکمپ ال مادریگال الس کارمن

فریولی لوئیجیفرار­یس

ماپی یوونتوس ساردنا المپیکو

لیکورن آتالنتیک

بوژوآر کاستییر مونیسیپال

گروپاما دالئون فرانسیس پیرموروا

يک‌لحظه‌غفلت‌مساوي‌است‌با‌گل‌خوردن.‌برخي‌مهاجمان‌آنقدر‌زهردار‌ هستند‌که‌بتوان‌به‌راحتي‌روي‌گلزن ‌يشان‌در‌هر‌بازي‌شرط‌بست.‌در‌واقع‌هر‌

هر‌301‌دقيقه‌يک‌گل درحاليکهای­نبهترینفصل­لیونلمسي نبــوده امــا او مثل همیشــه بازیکني تأثیرگذار براي بارسلونا بوده است. مسي چند وقت دیگر 33 ســاله ميشود و این آمادگياوتح­سینآمیزاست.اگرهربازي 13 دقیقه فقط اضافه داشت ميتوانستیم بگوییم هر بازي یک گل ميزند. هر 103 دقیقه یک گل بــراي لئو در اللیگا ثبت شــده اســت. او ميتواند در ادامه فصل آمارش را بهبود ببخشد.

هر‌58‌دقيقه‌يک‌گل تیم یولیان ناگلزمن این فصل در خط حمله ترسناک بوده است.

مهاجم نوک الیپزیش هر 85 دقیقه یک گل ميزند. کافي است لحظهاي از تیمو ورنر غافل شوند و او زهر خودش را خواهد ریخــت. تیمــو بهترین آمار خــودش در الیپزیش را ثبت کرده و شکوفا شده است. بيدلیل نیســت که رقیب بــزرگ روبرت لواندوفسکي از همین حاال براي فصل بعد مشتریان بزرگي داشته باشد.

بازي‌بايد‌انتظار‌داشت‌گل‌بزنند،‌مگر‌اينکه‌خالفش‌ثابت‌شود.‌آمار‌گلزني‌آنها‌ حدودا‌هر‌09‌دقيقه‌است‌و‌تأثير‌زيادي‌روي‌نتايج‌دارند.‌اين‌فصل‌در‌حالي‌که‌

هر‌59‌دقيقه‌يک‌گل به خوبي ثابت شــده حضور نیمار در لیگ فرانسه همانند قرار دادن یک کوسه بزرگ درتنگیکماه­يباابعادمت­وسطاست.یک گل در هــر 95 دقیقه براي او در لیگ یک تعجبآورنیس­ت.اینستارهبر­زیليدرطول دوران حضورش در ترکیب سلسائو هم 61 گل در 102 بــازي ثبت کرده که نشــان ميدهد درخشــش او به باشــگاه محدود نميشود. شاید اگر او هم به مرز 1600 بازي برسد رکورد پله را بزند.

هر‌18‌دقيقه‌يک‌گل از بدشانســي تیمو ورنر اســت که روبرت لواندوفسکي چند فصلي در باالترین سطح بازي ميکند، گل ميزند و نرخ گلزنياش باالتر از اوســت. ستاره باتجربه خط حمله بایرنمونیـ­ـخ کــه 22 گل در فصل جاري بوندسلیگا زده، آمارش هر 81 دقیقه یک گل است.

در 31 ســالگي لواندوفســ­کي هیچ عالمتي از افت کردن را نشان نميدهد و در پي ثبت رکوردهاي مختلف است.

هر‌98‌دقيقه‌يک‌گل همانطورکهد­ربارهنیمار­همگفتیم،گلزني در لیگ یک فرانسه براي بازیکنان هجومي پاريســنژر­من چندان دشوار نیست. در واقع از آنها چیزي غیــر از این آمار انتظار نميرود. با ایــن حال گلهاي پرتعداد هم کیلیان امباپه را خوشــحال نميکند و او دوست دارد راهي رئالمادرید شود.

یک گل در یک بازي کامل منهاي یک دقیقه، آمار گلزني کیلیان در این فصل بوده است.

هر‌47‌دقيقه‌يک‌گل یکي از نامهاي کمتر شناختهشده در این لیست.لوئیسموریل­همفصلفوقال­عادهاي همراه آتاالنتا داشته و 12 گل هم در لیگ به ثمر رســانده که با توجه به اینکه دقایق بازياش کمتر اســت رکورد هر 74 دقیقه یک گل را نشــان ميدهد. او هر وقت بازي ميکند گل ميزنــد. البته آمــار موریل کلمبیایي 20 بازي 12 گل اســت اما چون زیاد تعویض شــده دقایق بــازياش زیاد نیست. تقريبا‌يک‌ســوم‌از‌رقاب ‌تها‌باقي‌مانده،‌برخي‌از‌ستار‌هها‌باالترين‌ميانگين‌ گلزني‌را‌ثبت‌کرد ‌هاند‌که‌به‌بررسي‌شرايط‌و‌آمارشان‌خواهيم‌پرداخت.‌

هر‌98‌دقيقه‌يک‌گل فصل پیش بود کــه آتاالنتا بهترین خط حمله را داشــت و همه را غافلگیر کرد. امســال هم نشان دادهاند قدرت تهاجميشان اتفاقي نبوده و هنوز همخوبگلميز­نند.یوسیپایلیچ­یچاسلوونیا­یي با اینکه مهاجم نیست در 18 بازي موفق شده 14 گل براي تیمش بزند و آمارش یک گل در کمتر از یک بازي است. او همچنین آمار 5 پاسگل را در سري $ داشته و یک گل هم در لیگ قهرمانان به ثمر رســانده. اگر با 32 سال سن او را فصل بعد در تیم بزرگتري دیدید تعجب نکنید.

هر‌37‌دقيقه‌يک‌گل انتظار نداشتید که کسي جز سرخیو آگوئرو را در باالي لیست ببینید؟ سرخیو آگوئرو حاال تبدیل به اســطوره منچسترســی­تي شده و رکورددار هتتریک در لیگ برتر هم هست. تعجبي ندراد که پپ گواردیــوا­ل او را در 31 سالگي به گابریل ژسوس جوان ترجیح بدهد، چراکههر37د­قیقهیکبارا­زمهاجمآرژا­نتیني یــک گل ميبیند. با این آمار شــگفتانگی­ز، منچسترسیتي در لیگ برتر بهرهاي از آگوئرو نبرده و از کورس قهرماني عقب مانده است.

هر‌88‌دقيقه‌يک‌گل مثل همیشــه یک فصل پرسروصدا براي کریســتیان­و رونالدو. شروع خوبي در فصل جاري نداشت اما کمکم همان گلزن بزرگ شــد. در 10 هفته اخیر گلزني کرده و حاال 20 گله است.

او فصل قبل در رقابت با فابیو کوالیارال آقايگلي را از دست داد و این فصل دوست ندارد همان اتفاق در رقابت با چیرو ایموبیله رخ بدهد. تقریبا هر یک بازي براي رونالدو یک گل به ثبت رسیده.

هر‌37‌دقيقه‌يک‌گل شــاید نفر اول لیست شما را متعجب کرده باشد. چیرو ایموبیله فصــل را توفاني آغاز کرد و حاال با درخشــش او التزیو هم به اینتر و یووه در مسیر قهرماني فشــار ميآورد. این مهاجم 29 ساله در بیشتربازيه­ايفصلجاريس­ري$ گلزنيکرده. 25 گل زده در 22 بازي طبیعتا او را شــانس اول کسبآقايگلي­درایتالیاک­ردهوشایدکف­شطالي اروپا را هم به خودش اختصاص بدهد. ایموبیله که 6 پاسگل هم داشته آمارش با آگوئرو یکي است اما گلهاي زده بیشتر او را در رده نخست قرار داده. ژوزه مورینیو سرمربي تاتنهام حاضر نشده از منچستریونا­یتد بهعنوان مدعي کســب ســهمیه لیگ قهرمانان نام ببرد: «به نظر من در لیگ برتر انگلیس، ولورهمپتون و شــفیلدیون­ایتد براي حضور در جمع 4 تیم برتر ميجنگند. مربیانآنها­نميتوانندب­هاینچالشنه­بگویند.واقعیتاینا­ستکهآنهامد­عي هستند.نهفقطبهدلی­لجایگاهشان­درجدول،بلکهبهدلیل­توانوکیفیت­شان. آنها در وضعیتي هستند که باید خیلي هم خوشحال باشند اما نیستند. براي کسب سهمیه تاتنهام، آرسنال، چلسي و اورتون خوب کار کردند.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran