KHABAR VARZESHI

کیروشبایدم­یماندوبهبع­ضیهاتوسریم­یزد

-

در فوتبالی کــه خیلیها مالحظهکارا­نه دنبال حفظ ظاهر هستند، حماسهساز ملبورن بدون تعارف حرف دل خیلیها را میزند و میگوید: آنقدر در سالهای گذشته بازی خوردهایم که به خیلی از مســائل بدبین شــدهایم. فدراسیون فوتبال بعــد از جدایی کارلوس کیروش اعالم کردیکمربیب­زرگتربرایت­یمملیپیدام­یکند و با مارك ویلموتس به توافق رسید اما هنوز هم نمیداند چرا ویلموتس توزرد از آب درآمد و در شــروع راه، کار را زمین گذاشــت و بدتر اینکه دنبال غرامت اســت. واقعا شــرمآور است که ویلموتس 2 میلیون یورو برای چند ماه گرفته و برای ارقام باالتر دندان تیز کرده! این امر بیانگر شخصیت ضعیف اوست که بابت کار انجام نداده پول میخواهد.

عزیزی ادامه داد: بعد از جدایی ویلموتس آقایان تصمیمگیرند­ه برای فوتبال کشور اعالم کردند یــک مربی ایرانی ســرمربی تیم ملی میشود. نام علی دایی و امیر قلعهنویی مطرح اما نهایتا دراگان اســکوچیچ به عنوان ســرمربی معرفــی شــد. شــنیدهام اســکوچیچ آدم خوشاخالقی اســت و از نظــر فنی هم مربی ضعیفینیستا­مااوهمبازی­دادهشدواال­نهمه برایش شمشیر کشیدهاند. در حالی که تقصیر زیادیندارد­چونباتوجهب­هرزومهاشخی­لیهم خوشحال است ســرمربی تیم ملی ایران شده است چون در سابقهاش سرمربیگری تیم ملی هیچ کشوری را نداشته و بعد از این راحتتر تیم خواهد گرفت. اگر هــم با تیم ملی به موفقیت برســد خود من از او تشکر میکنم و میتواند با دریافت چند میلیون دالری به تیمهای حاشــیه حوزه خلیج فارس بــرود امــا چیزی که ناراحتــی ایجاد کــرد رفتار دوگانه تصمیمگیرند­گان بود. مگر چاقو زیر گلویشان گذاشته بودند که بگویند حتما مربی ایرانی هدایت تیم ملی را بر عهده میگیرد. حاالست که میبینیــم واقعا کارلوس کــیروش باید ســرمربی میماند و به برخی آقایان توســری مــیزد! چون نزدیکتر از ما به آنها بود و به این نتیجه رســیده بــود که باید توســری بزند تا برنامههای تیم ملی را جلو ببرند.

خداداد در ادامه گفت: چه کســانی برای فوتبــال ایران اساســنامه نوشــتهاند؟ چه کســانی برای فوتبــال این مملکــت بــا ‪۰5 ۰4،‬ میلیون دلباخته تصمیم میگیرند؟ چه افرادی گفتهاند علی دایی صالحیت ریاست فدراسیون فوتبال را ندارد چون۰۱ سال مدیریتنکرد­هاست؟خباینهاییک­هدرفوتبال مدیر شدهاند از کجا آمدهاند؟ این که طرف ۰۱ سالمدیریکش­رکتمثالمرت­بطبهسنگآهن، خودروسازی، تولید پوشک بچه یا مدیرعامل شــرکت تولید نخ دندان بــوده چه ارتباطی با

فوتبال دارد؟ اصال بگوییم طرف هســته اتم را شکافتهاستخ­بچهنسبتوار­تباطیبافوت­بال دارد؟میشلپالتین­یفوتبالیست­بودوبعدهاش­د رئیسیوفاوا­نحصارفوتبا­لراازدستچن­دکشور درآورد یا داور شوکر رئیس فدراسیون کرواسی شد و حاصل کارش شــد پیشرفت فوتبال و راهیابی کرواسی به فینال جام جهانی. خاویر زانتیاالنن­ایبرئیسباش­گاهاینترمی­الناست. پاول ندود االن نایبرئیس باشــگاه یوونتوس است. پائولو مالدینی االن مدیر ورزشی باشگاه میالناستیا­درهمینخاور­میانهسامیا­لجابر مدیر باشگاه الهالل است و این باشگاه قهرمان لیگ قهرمانان آســیا شد. هوار محمد بازیکن سابق استقالل شــنیدهام کاندیدای ریاست فدراسیون عراق شده است. کاسیاس هم که از کاندیداهای­ریاستفدراس­یوناسپانیا­ست.آن وقت اینجا میگویند علی دایی ۰۱ سال سابقه مدیریتندار­د.خبشماهاکهد­اریدبگویید­چه گلی به سر مجموعه تحت مدیریتتان زدهاید که از آنجا رانده شده و سراغ فوتبال آمدهاید؟ همین میشود که میبینیم فدراسیون باالی ۰5۱ میلیارد تومــان بدهی و کمبود بودجه دارد. باشگاههای بزرگ کشور نیز بدهیهای کالن دارند.

خــداداد در خصــوص رئیــس بعــدی فدراسیون فوتبال گفت: آنقدر کلک در فوتبال دیدهام که بــه نظرم رئیس فدراســیون االن مشــخص اســت و ماها خبر نداریم، رؤسای هیئتهــا به حرف چه کســی گــوش و رأی میدهند؛ خودتان حدس بزنید! (خنده).

اینهاییکه االن در فوتبال هستندازکجا

آمدهاند؟

 ??  ?? هشتنفربرای­انتخاباتفد­راسیونفوتب­الثبتنامکر­دند!(جراید)
هشتنفربرای­انتخاباتفد­راسیونفوتب­الثبتنامکر­دند!(جراید)
 ??  ?? مجتبيصالح
مجتبيصالح
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran