KHABAR VARZESHI

برنامه بازیهای ليگ آزادگان

-

مسرفسنجان-آرمانگهرسي­رجان

تيم مس رفســنجان صدرنشين ليگ دسته اول شرايط خوبی دارد و در هفته گذشته با پيروزی ٣ بر صفر مقابل شهرداری تبريز فاصله خود را در صدر به ٥ امتياز رساند. شاگردان محمد ربيعی در اين ديدار خانگی چشم به هر ٣ امتياز بازی دوختهاند تا ٩٤ امتيازی شوند و به صدرنشينی خود ادامه دهند. آرمانگهر سيرجان در رده دوازدهم جدول قرار دارد و در صورت پيروزی میتواند دو پله در جدول صعود كند اما ديگر تيمهای مدعی چشم به تيم آرمانگهر دوختهاند تا صدرنشــين را متوقف كرده و باعث شــود فاصلــه تعقيبكنندگ­ان با مس رفسنجان كم شود.

فجرسپاسیشي­راز-رایکابابل

فجرسپاسی با داود مهابادی در نيمفصل اول نتايج بسيار خوبی گرفت و يكی از مدعيان بود اما در نيمفصل دوم اين تيم روند نزولی داشت و به رده هشتم جدول

نوداروميه-داماشگيالن

نوداروميهت­يمپنجمجدول­استوهنوزيك­یازتيمهایم­دعیجدولمحس­وب میشــود. اين تيم امروز ميزبان تيم داماش گيالن است. تيمی كه در رده نهم جدول قرار داشته و شرايط مالی مناسبی هم ندارد. نودیها در صورت پيروزی 2٤ امتيازی خواهند شد و جايگاه خود را در جمع مدعيان حفظ خواهند كرد. اما در صورت توقف يا شكست، از جمع مدعيان دور میشوند. بايد ديد داماش توانايی كسب امتياز در اروميه را دارد يا خير؟!

گلریحانالب­رز-ملوانبندرا­نزلی

تيم گل ريحان البرز هفته گذشته مقابل داماش گيالن غافلگير و مغلوب اين تيم رشــتی شد تا به رده سوم جدول سقوط كند. گل ريحان اگر در اين ديدار پيروز نشود و امتياز از دست بدهد، رسما از جمع مدعيان خارج خواهد شد. در آن ســوی ميدان ملوان انزلی قرار دارد؛ تيمی پرآوازه و قديمی كه در جايگاه

استقاللخوز­ستان-شهرداریتبر­یز

استقالل خوزستان با امير خليفهاصل در هفته گذشته در تهران دست به كار بزرگی زد و نيروی زمينی را شكست داد تا 26 امتيازی شود و به رده سيزدهم جدول صعود كرد. حاال امروز آبیپوشان اهوازی به دنبال هر ٣ امتياز هستند تا جمع امتيازات خود را به٩2 برسانند و حاشيه امنيت خوبی داشته باشند. حريف امروز استقالل خوزستان، شهرداری تبريز است، تيمی كه با 0١ امتياز در قعر جدول اســت و در بدترين شرايط ممكن قرار دارد. روی كاغذ شانس آبیهای اهوازی برای برد خيلی بيشتر از حريف است.

شنبه‌۶۲‌بهمن‌۸۹ مس رفسنجان- آرمانگهر سيرجان داور: معين ايزدی، كمكها: وحيد اميری و حسين سعيدنيا

فجرسپاسی شيراز- رايكا بابل داور: مهدی جبرئيلی، كمكها: محمد راهی و سياوش باقرنژاد

نود اروميه- داماش گيالن داور: حسن اكرامی، كمكها: علیاكبر نوری و علی الفتی

گل ريحان البرز- ملوان انزلی داور: محمدحسين زاهدیفر، كمكها: يوسف مغروری و صادق رستمی

نيروی زمينی تهران- آلومينيوم اراک داور: احمد محمدی، كمكها: حميد سبحانی و مازيار معتمدنيا

استقالل خوزستان- شهرداری تبريز داور: احمد مرشدی، كمكها: حميدرضا افشون و نجف پناهی

ي ‌کشنبه‌۷۲‌بهمن‌۸۹ بادران تهران- قشقايی شيراز داور: علی صفايی، كمكها: رحيم حاجيلو و سعيد باهنر

س ‌هشنبه‌۹۲‌بهمن‌۸۹ سپيدرود رشت- سرخپوشان پاكدشت داور: علیاصغر مؤمنی، كمكها: علیاكبر عظيمپور و فرهاد فرهادپور

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran