KHABAR VARZESHI

بلكلیستندا­ریم!

-

اسکوچيچبهخ­ليلزادهچرا­غسبزنشاندا­د؟

- بلك ليست؟!

«بله، ليست سياه! چه در دوران كارلوس كــيروش و چه ويلموتس برخيبازيكن­انمثلشجاعخ­ليلزاده با وجود شايستگي فني به داليلي كه هرگز بازگو نشــد به تيم ملي دعوت نشدند.ميخواهيمبد­انيمدرتيمم­لي شما هم چنين ليستي وجود دارد؟

- (دو بار تكرار ميكند) شجاع آه شجاع!مننهليستسي­اهدارم،نهليست سفيد و نه ليست قرمز! هركس شايسته باشد به تيم ملي دعوت ميشود و اين را در عمل نشان خواهم داد.»

آنچه در بــاال خوانديد در قالب مصاحبه خبرورزشــي بــا دراگان اسكوچيچ و در شماره قبلي روزنامه به چاپ رسيد. نكته جالب آن بود كه سرمربيجديد­تيممليمدعي­شددر تيم او بلك ليست وجود ندارد و نفرات شايسته دعوت خواهند شد. اين در حالي اســت كه شــجاع خليلزاده مدتهاســت به تيم ملــي دعوت نميشود. اگر بخواهيم دقيقتر اشاره كنيم پــس از اعالم ليســت نفرات اعزامي به جام جهاني 201۴ برزيل و خط خوردن شــجاع خليــلزاده و محمدرضا خلعتبري اين دو مصاحبه تندي عليه كارلوس انجام دادند كه هر دو را وارد بلك ليست كرد.

شــجاع خليلزاده هر قدر هم آماده بود ناديده گرفته ميشــد در حالي كه همه ميدانستند كيروش ديگر او را دعــوت نخواهد كرد. اگر بپذيريم ســن و ســال محمدرضا خلعتبــري باال رفته بود اما شــجاع خليــلزاده در اوج قدرت و به عنوان بهترين مدافع ليگ قهرمانان آســيا ناديده گرفته شــد. پــس از جدايي كارلوس كــيروش از تيم ملي ايران خيليها تصور كردند دوران بايكوت و عدم دعوت مدافع آماده ولي خشن پرسپوليسهم­بهسرآمدهاس­تغافل از آن كه...

مارك ويلموتس هم همان راه كيروش را رفت و شجاع خليلزاده را دعوت نكــرد تا ديگر همه باور كنند آدمهايي با نفوذ با اين مدافع خشن و با تعصب مشكل دارند! حاال دراگان اسكوچيچ ســرمربي تيم ملي شده است. يك كروات كه با حرفهايش به نظر ميرســد چراغ سبز را به شجاع خليلزاده نشان داده باشد. تجربه هم نشــان ميدهد كرواتها از زالتكو كرانچار(درسپاهاناص­فهان)تابرانكو ايوانكوويچ (در پرســپوليس تهران) رابطه خوبي با خليلزاده داشــته و سبك بازي شــجاع را پسنديدهاند. بعيد نيســت دراگان اســكوچيچ همچــون هموطنانش به خليلزاده اعتمــاد كند به شــرط آنكه مدافع شــماره ۳ پرسپوليس تزلزلي نشان نــداده و در كنــار توانايي فنياش از لحاظاخالقي­ورفتارداخل­ميداننيز بيشتر مراقب باشد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran