KHABAR VARZESHI

اعتراضاتجو­ابدادهتلبه­ترگرفتند

-

پرسپوليسيه­اروزگذشتهت­هرانرابه مقصد امارات ترك كردند كه گزارش اينسفررادر­بخشديگرياز­روزنامه ميخوانيد اما نكته مهم، تغيير هتل سرخپوشــان بود. اين بار، باشــگاه دست به جيب شد و يك هتل مجلل و عالي را بــراي اعضاي تيم در نظر گرفت. هتلي كه حال و هواي روحي بازيكنان را تغيير داد.

واقعيت اين است كه در سفر به قطر، هتلي كه براي اعضاي تيم در نظر گرفته شده بود، براي بازيكنان خوشــايند نبود. بازيكنــان از اين وضعيت چندان راضي نبودند اما اين موضوع را به خاطر بازي حساسي كه مقابــل الدحيل داشــتند، چندان جــدي نگرفتند و تا پــس از بازي، كالمي از ايــن ماجرا صحبت نبود. همين كه بازي تمام شــد، كمكم صداي اعتراضات را شنيديم.

يكي از بازيكنان پرسپوليس به خبرنگار ما گفت: «ما حرفي نزديم چون نبايد باعث ناراحتي هواداران ميشــديم اما مردم بايــد بدانند هتلمان در قطــر اصال خوب نبود. مگر ميشود اين همه بازيكن را براي حســاسترين بازي بــه يك هتل معموليببرن­د.شايدباورتا­ننشوداما كل بازيكنان نتوانستند در اين چند روز غذاي درست و حسابي بخورند! ما البتــه اين اعتراض را به مديريت باشگاه هم داشتيم و انصاريفرد هم در جريــان قــرار گرفته بــود ولي اينطور هم نبود كه همه تقصيرات به گردن او باشــد زيــرا مديرعامل باشگاه هم همراه با بازيكنان به قطر آمده بود و خودش نميدانست چه هتلي در دوحه بــراي تيم تدارك ديده شــده ولي همــه اعضاي تيم ناراحت و شاكي بودند.»

به هــر حال اعتراض شــديد بازيكنان و كادر فني جواب داد و در همان قطر كه بودنــد، براي اردوي امــارات برنامهريزي بهتري صورت گرفت. پرسپوليسيه­ا براي سفر به دبي،يكهتلبسيار­خوبباامكان­ات گسترده و عالي در نظر گرفتند و روز گذشــته، اعضاي تيم به اين هتل رفتند. اينكه بازيكنان پرسپوليس از شرايط اردوي خود در قطر ناراضي بودند، يك بحث است اما اينكه آنها نتوانســتن­د قبل از يك ديدار مهم، تغذيهمناسب­وكامليداشت­هباشند، بحــث ديگري اســت كــه بايد در سفرهايبعدي،بيشترتوسطب­اشگاه پيگيريشود.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran