KHABAR VARZESHI

استقاللیها­بعدازبازیب­اپرسپولیسا­زمنحاللیتط­لبیدند رحمتی:باپیجهایمت­علقبهاقوام­شان هتاکیمیکنن­د

-

ســيدمهدی رحمتی پس از ناكامی اســتقالل مقابل پرســپوليس در بازی فروردينماه امســال به شــدت مورد انتقاد هواداران آبی قرار گرفت و تا پايان مسابقات نيمكتنشين شد؛ حتی اخراج شفر و روی كار آمدن فرهاد مجيدی هم باعث نشد تا رويه فوق عوض شود. رحمتی در اواخر خردادماه ترجيح داد از استقالل جدا شده و راهی شهر خودرو شود. مهدی در تمام اين ايام روزه سكوت گرفتــه و هرگز ســراغ جراحی و حالجی اتفاقــات رخ داده طی ماههای آخر حضورش در جمع آبیپوشان نرفت ولی باالخره سكوتش را شكست و قسمتی از ماجراهای استقالل را باز كرد. سنگربان با تجربه شهر خودرو با اشاره به تماس هواداران استقالل با خودش مدعی شد: از ابراز لطف هواداران استقالل متشكرم. طی يك هفته گذشته به ويژه پس از شهرآورد، هواداران استقالل تماس گرفته و از من حالليت خواستند، كاری كه باعث شرمندگیام شد.

حالليت‌خاص سنگربانساب­قاستقاللبا­اشارهبهتما­سهایصورتگر­فتهازطرفاس­تقاللیها اضافه كرد: خيلیها، حتی آن فرد خاص! از من به خاطر بیاخالقیها­ی انجام شده حالليت گرفته و عذرخواهی كردند. من طی دورانی كه سكوت كرده بودم، تمام تمركزم روی فوتبال بود و همه را به خدا واگذار كردم. يادمان نرود در دنيا اگر به كسی بد كنيم، خداوند پاسخ ما را خواهد داد. دنبال ذلت كسی نباشيم. فوتبال برد و باخت دارد، روزی میبريد و روز ديگر شكست میخوريد.

پي ‌جهای‌خانوادگی! رحمتیدرقسم­تديگریازحر­فهايشكنايه­ایزدكهخيلی­هاطرفحسابش را يكی از بازيكنان استقالل تلقی میكنند. او با تأكيد بر اين كه برای پيروزی در فوتبال بايد داخل زمين مبارزه كرد، مدعی شد: برای بردن بايد در زمين مبارزه كنيدنهاينك­هدرپيجهایف­يكاينستاگر­امیخالهواق­وامبهخانوا­دهمنفحاشی كنيد. مواظب باشيم در اخالق شكست نخوريم چون عزت و ذلت دست خداوند است و تمام.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran