KHABAR VARZESHI

تمدیدقرارد­ادبرايدرآم­دزایي باشگاهاستق­اللخطاببهق­ائدي: جدایيفقطآخ­رفصل

-

مهــدي قائدي بعد از نمايشهاي خوبي كه در بازيهاي ليگ برتر و همچنين ليگ قهرمانان آسيا داشت مورد توجه چند تيم متمول كشورهاي عربي حوزه خليجفارسقر­ارگرفتهاست­كهيكيازاين­تيمهاالكوي­تاست.تيميكهاستق­الل در مرحلــه پليآف با اين تيم بازي كرد. باشــگاه اســتقالل در واكنش به اين پيشــنهادا­ت خطاب به مهدي قائدي اعالم كرده است جدايي فقط پايان فصل آن هم به شرطي كه در اين جدايي خواستههاي مالي استقالل برآورده شود.

مهديقائديد­رابتدايحضو­ردراستقالل­بااينتيمقر­اردادسهسال­هبست و اين فصل ســومين فصل حضور او در استقالل است اما مهدي قائدي بازيكن آزاد اعالم نخواهد شد به اين خاطر كه به تازگي قرارداد خود را با اين تيم به مدت دو فصل ديگر تمديد كرده است.

مهدي قائدي كه در حال حاضر با 9 گل در ليگ برتر يكي از مدعيان آقاي گليفصلجاري­بازيهاستاع­المكردهدرپ­ايانفصلازج­معآبيهاجدا­خواهد شد و مشكلي هم با حضور در يكي از تيمهاي عربي ندارد. او بر اين باور است در شروع فوتبال در آن سوي مرزها بهتر است ابتدا با تيمهاي عربي استارت بزند. مهدي قائدي ميخواهد مســير مهدي طارمي را ادامه دهد كه ابتدا در فوتبال قطر بازي كرد و حاال به فوتبال پرتغال رفته است. نكته مهم ديگر اينكه مهدي قائديدرصور­تحضوردرتيم­هايعربيبهت­رميتواندخو­استههايمال­يباشگاه استقالل را برآورده كند چرا كه تيمهاي اروپايي براي در اختيار گرفتن بازيكن آسيايي پول رضايتنامه كالني نميدهند. همه اينها به كنار؛ مهدي قائدي هنوز به طور رســمي از باشگاههاي خارجي پيشــنهادي نداشته است. البته مدير برنامههاي او در تالش اســت زمينه حضور ايــن بازيكن را در يكي از تيمهاي اروپايي فراهم نمايد. مهدي قائدي با 6 پاس گل در فصل جاري نشان داده در خلق موقعيت گل براي همتيميهاي خود موفق بوده است. او در اولين و دومين فصل حضور در استقالل فروغي نداشت و حتي در دوره مربيگري شفر از اردوي تيم استقالل كنار گذاشته شد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran