KHABAR VARZESHI

مربيميوندا­لن:بهتریندروا­زهبانليگنر­وژراگرفتيم

-

سوشــا مکاني که در مسابقات این فصــل لیــگ برتــر بــراي نفت مسجدسلیمان به میدان ميرفت و بــا پایان نیمفصل اول مســابقات کشورمان از این تیم جدا شده بود، با بازگشــت به لیگ نروژ مجددا به تیم میوندالن پیوست.

سایتباشگاه­میوندالنبا­اعالم ایــن خبر، خوشــحالي خــود از بازگشــت دروازهبان ایراني به این باشگاه را با تیتر «دروازهبان ستاره به میوندالن بازگشت» اعالم کرد و از به خدمت گرفتن مجدد مکاني

رونمایــي کــرد. قــرارداد جدید دروازهبان ایراني با میوندالن تا سال 2022 اعتبار خواهد داشت.

وگراد هانسن، مربي فعلي میوندالن در مورد خرید مکاني گفت: «سوشــا بعد از نیمفصل بازي در لیگ کشــورش دوست داشــت به نــروژ برگــردد. او دروازهباني فوقالعاده اســت و خوشحالمکهت­وانستیممجد­دااو رادرتیمداش­تهباشیم.ميخواهم بگویم حاال بهتریــن دروازهبان لیگ نــروژ را داریــم. با حضور

سوشــا، دروازهبانـ­ـي خواهیم داشــت که در زمین مســابقه نمایشهاي خوبي دارد و بسیار قدرتمند ظاهر ميشود. عالوه بر این، مکاني توانایي ارســالهاي بلند را دارد و شــوتگیر خوبي است. ضمن اینکه با حضورش به خــط دفاعي آرامــش و امنیت ميبخشد. داشــتن دروازهباني خــوب اهمیت زیــادي دارد و مطمئنم با حضور سوشا توانایي پیروزي در مسابقات بیشتري را خواهیم داشت.»

صنعت نفت تا ‪5 4،‬ هفته قبل مدعی قهرمانی بود اما حاال آنها 4 هفته اســت که میبازند و عمال از جمــع مدعیان خارج شدهاند. به طور کلی میتوان گفــت تا اینجــای کار رقابت قهرمانیبین­5تیمپرسپول­یس، س پ ا ه ا ن ، ت راکتور، استقالل و شهرخودرواس­ت.البتهنماین­ده مشهد هم با باخت مقابل فوالد کارش ســخت شــد و طبعاً نســبت به 4 تیم دیگر شانس کمتری دارد.

بازیهای باقی مانده از هفته بیستم که یكشــنبه 4 اسفند برگــزار میشــود حســاس و تأثیرگذار است به خصوص بازی ســپاهان- پرســپولیس که به معنای واقعی کلمه 6 امتیازی و شاید هم 9 امتیازی است.

سوشامكانيب­هليگنروژبا­زگشت

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran