KHABAR VARZESHI

تغذيه«قوي»شد،سرخهازيروز­نهرفتند

-

دومین روز از حضور پرسپولیسيه­ا در اردوي امارات هم به پایان رسید و سرخها همچنان مشغول پشت سر گذاشتن روزهاي اردویي هســتند تا مهیاي دیدار با شارجه شوند. دیداري که سهشنبه شب ساعت50:91 دقیقه در ورزشگاه اختصاصي باشگاه شارجه برگزار ميشود. در این سفر نیز کنار سرخها بودیم و شرایط اردوي دبي را دنبال کردیم که ميخوانید.

‌‌محله‌برو‌بيا هتل پرســپولیس به محله برو بیاي ایرانيها تبدیل شده است. هموطنانمان براي همراهي سرخپوشان و گرفتن عکسوامضابه­البيهتلمحل­اقامتتیممي­روندودقایق­ي بافوتبالیس­تهاوچهرهها­يمحبوبخودص­حبتميکنند. البته مسئوالن باشگاه تالش ميکنند تا آرامش را در اردو حاکمکنندوب­ههمینخاطرب­رايدیدارها­يمردمي،زمان در نظر گرفتهاند.

‌رفقاي‌محبوب‌ یحیي گلمحمدي، افشین پیرواني و کریم باقري رفقاي زیاديدردبي­دارندوبههم­ینعلت،سرشانحسابي­شلوغ است. البته در قطر نیز دوستان نزدیک آنها به دیدارشان ميآمدند اما دبي تفاوت دارد.

‌تغذيه‌«قوي»‌شد‌ پرسپولیسيه­ادراردويقط­رباشرایطخا­صيمواجهشدن­د زیراهتلنهچ­ندانخوبوام­کاناتضعیفد­رکنارغذاها­یي که باب میل ایرانيها نبود، جو تیم را منفي کرد اما اعتراض اعضاي تیم جواب داد و در اردوي امارات، تغذیه قويتر از قبلشدهاست.حاالبازیکن­انازاینوضع­یتراضيهستن­د.

‌همه‌نگران‌ترابي‌ هواداراني که براي دیدار با پرسپولیسيه­ا به هتل ميروند، ازمهديتراب­يدرموردوضع­یتشسؤاالتز­یاديميپرسن­د

تقریبا 10 سال از آخرین رویارویي تیمهاي استقاللواا­لهليعربستا­ندرتهرانسپ­ري ميشــود. دیدار در مرحلــه گروهي لیگ قهرمانان01­02 آسیا که دور رفت در اسفند ســال 1388 دو تیم در جده به نتیجه 2 بر یک دست یافتند. در دیدار برگشت همان فصــل در تهران و در بهار 1389 دو تیم در استادیوم آزادي به مصاف هم رفتند. بازي که سیدمهدي سیدصالحي در دقیقه 25 و

و او فقط همین جمله کوتاه را به زبان ميآورد: «انشاءا... به بازي ميرسم».

‌‌سر ‌خها‌وزنه‌زدند‌ تمریــن صبح دیروز سرخپوشــان، وزنه زدن در ســالن بدنسازي هتل محل اقامت بود. بازیکنان پرسپولیس ابتدا

امیرحسین صادقي در دقیقه 45 گلهاي برتري استقالل را زدند تا مسابقه با حساب 2 بر یک به پایان برسد. استقالل در آن دیدار با ســرمربیگر­ي عبدالصمــد مرفاوي با ترکیــب: محمد محمدي، امیرحســین صادقــي، حنیــف عمرانزاده، حســین کاظمي، پژمان منتظري، فابیو جانواریو 98-رینالدو، خســرو حیدري، محســن یوســفي، ســیدمهدي ســیدصالحي زیر نظر بدنساز تیم حرکات کششي را انجام دادند و سپس با دستگاههاي بدنسازي کار کرده و وزنه زدند. مصدومي هم در لیست تیم حضور نداشت.

‌‌ترس‌از‌كرونا‌ در کمپ پرسپولیس، همه اعضاي تیم تالش ميکنند تا از دســت دادن هنگام احوالپرســ­ي اجتناب کنند. این موضوع به خاطر ترس از ویروس کرونا است. هفته قبل خبررسیددرا­ماراتچندنم­ونهبیمارکر­ونامشاهدهش­ده و از ایــن رو، اعضــاي تیم از خود در برابــر این ویروس محافظتميکن­ند.

‌تمرين‌عصر‌در‌زمين‌الوصل‌ سرخپوشان عصر دیروز نیز یک جلسه تمرین تاکتیکي را پشت سر گذاشــتند. این تمرین در زمین باشگاه الوصل برگزار شد. مدیران باشگاه الوصل که همیشه رابطه خوبي با ایرانيها داشتند و حتي دو تن از مسئوالن این باشگاه هم ایرانياالص­ــل هســتند، میزبانــي فوقالعــاد­هاي برای پرسپولیس تدارک دیدند.

‌سفر‌به‌شارجه‌ سرخپوشــان پایتخت امروز به اردوي خود در دبي پایان ميدهند و راهي شارجه ميشوند. البته فاصله زیادي بین این دو شهر نیســت و نهایتا پرسپولیسيه­ا با طي کردن مسیر 40 دقیقهاي به هتل جدید خود ميرسند. آنها در شارجه، دو جلسه تمرین ميکنند و سهشنبه براي بازي آماده ميشوند.

68-کیانوش رحمتي، سیاوش اکبرپور و فرهاد مجیدي -75 آرش برهاني به مصاف االهلي رفت. دســتیار اول مرفاوي در آن دیدارمجیدن­امجومطلقوم­ربيدروازهب­انان استقالل بهزاد غالمپور بودند که هر دو باز هم در این دیدار در کادر مربیگري استقالل حضوردارند.ضمناینکهفر­هادمجیدينی­ز از جمع حاضــران در ترکیــب آن دیدار اســتقالل، امروز در کســوت ســرمربي،

استقاللراه­دایتميکند؛زنندههردوگ­ل دیدار رفت آن بازي. نکته جالبتر اینکه از جمع بازیکناني که براي استقالل در آن روز به زمین رفتند همگي کفشها را آویخته و امروز فوتبــال بازي نميکننــد. آخرین بازیکنمحسن­یوسفيبودکه­فصلقبلدر ماشینسازي تبریز توپ ميزد ولي پس از مصدومیــت زانو دیگر با دنیــاي فوتبال خداحافظي کرد.

 ??  ??
 ??  ?? سايتباشگاه­پرسپوليس
سايتباشگاه­پرسپوليس

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran