KHABAR VARZESHI

استقالل و شهرخودرو بازنده جنگ بیحاصل

-

ردپاییکاست­قاللیدر دعوایحسینی­ورحمتی

آبادان،‌به‌کدام‌گناه؟ خب!حاالمسئولی­تشکستهایاخ­یرنفتآبادا­نبرعهدهکیس­ت و بر دوش چه کسی؟ فوتبال ایران، یک نفت آبادانی را الزم دارد که با اسکوچیچ نوید دوباره پدید آمدنش را میداد یا یک تیم بیروح، بیانگیزه، حاضر به شکســت و بیتفاوت در قبال شکست را؟

به همین دلیل است که در فوتبال، باید تغییراتی اساسی و ریشهای شــکل بگیرد و به همین دلیل است که فلسفه مدیریت کالن، در فوتبال ایران، محتاج تغییر و دگرگونی است! دعوای ســنگربانا­ن برای استقاللیها اصال تازگی ندارد. از دوران حضــور همزمان زندهیاد ناصــر حجازی و منصور رشیدی در اســتقالل (که رایکوف ناچار بود ارنج تیم را از مهاجم بــه دروازهبان بخواند چــون همین که میگفت حجازی دروازهبان اســت، رشیدی شیشههای رختکن را پایین میآورد) که بگذریم، از دهه ۰۶ همیشه دروازهبانه­ا در استقالل داستان داشتند و هرازگاهی داستان رقابت آنها غمانگیز میشد. میان عابدزاده و بابازاده در سالهای پایانی دهه۰۶ و روزهای ابتدایی دهه۰۷ رقابت و رفاقت خطکشی شدهای وجود داشت ولی هر زمان سطح فنی دروازهبانه­ا خیلی به هم نزدیک شد، رقابتشان از رفاقت فاصله گرفت. در دهه ۰۷ برومند و طباطبایی اغلب با هم قهر بودند و بارها یکی حاضر نشد روی نیمکت دیگری بنشیند... طالبلو و رحمتی هم مشابه همین داستان را در دهه ۰۸ و اوایل دهه ۰۹ داشتند و نمونه آخرش هم که همین داستان حسینی و رحمتی اســت، داستانی که خالف موارد قبلی دنبالهدار شده است. اینبار با این که رحمتی از استقالل رفته- و البته با حرفهای خطیر و روانخواه که گفتند معاون وقت باشگاه از حسینی خواسته بود رحمتی را پیش چشم خودش نگه دارد، معلوم شد حسینی در رفتن او نقش داشته- اختالف میان دو طرف ادامه دارد. رحمتی، حسینی را محکوم کرده از طریق بستگانش در فضای مجازی به او فحش میدهد و حسینی هم به رحمتی متلک انداخته تو همانی هستی که بازیکنان اســتقالل را بابت تبریک گفتــن به من تهدید

میکنی... متلکهای دو طرف به هم در آســتانه دو بازی حساس استقالل و شــهر خودرو در آسیا، قبل از هر چیز بیصاحب بودن دو باشگاه را به رخ میکشد. اگر استقالل و شهر خودرو بزرگتر داشتند، باید خیلی فوری با حسینی و رحمتی برخورد میکردند که در این روزهای حســاس تمرکزشان روی بازی در لیگ قهرمانان باشد، نه این که در شبکههای اجتماعی به هم متلک بیندازند.

جمعه شب رحمتی در جواب آخرین متلک حسینی، یک اسکرینشــا­ت از چت قدیمی خودش و حســینی را

منتشرکردتا­بهاویادآور­یکندتوهمان­یهستیکهخود­ت را مدیــون من میدانســتی و البته خیلــی زود هم این اسکرینشات را پاک کرد تا گرفتار عواقب حقوقی انتشار مکالمه خصوصی نشود و دیروز هم شایعه شد یک بازیکن استقالل باعث ایجاد ســوءتفاهم جدید میان حسینی و رحمتی شده است.

راســت و دروغش گردن راوی که میگفت روزی که بازیکنان اســتقالل و شــهر خودرو موقع بازگشت از قطر همسفر شدند، آبیپوشان دور رحمتی حلقه زدند و از جمع آنها یک نفر چند روز بعد به حســینی گفت رحمتی از من شــاکی بود و متلک میانداخت که تو چرا رفتی زیر پست حسینی کامنت گذاشتی و درخشش او را تبریک گفتی... وقتی رحمتی جمعه افشــا کرد بعد از شــهرآورد تهران بســیاری از هواداران اســتقالل از او حاللیت طلبیدهاند (عملکردحسین­یدردوشهرآو­ردمتوالیمق­ابلپرسپولی­س بهگونهایبو­دکهطرفدارا­ناستقاللدل­تنگرحمتیشد­ند) حســینی هم برای مقابله به مثل با استناد به حرف همان بازیکن استقالل مدعی شد رحمتی حتی به کامنتهای او حسادت میکند.

این که دعوای رحمتی و حســینی بچگانه شده و به چیزهای سخیف کشــیده، یک بحث است و این که چرا استقالل و شهر خودرو حواسشــان به این دو دروازهبان نیست،یکبحثدیگر...رحمتیوحسین­یبچهنیستند­که ندانند االن از این دعوا لطمه میخورند اما لطمه بیشــتر و بزرگتر را باشگاههایش­ان خواهند خورد. همبازیان این دو میتوانندگو­اهیبدهنداز­جمعهتاهمین­حاالچقدراز­وقت رحمتی و حســینی صرف حرف زدن درباره این اختالف، پاســخ دادن به تلفنها و پیامهای مرتبط با این موضوع و سایر حواشی مرتبط با اختالفشان شده است.

جالب اینجاســت که اغلب هواداران استقالل هم به جای جانبداری از حســینی یا رحمتــی، از هر دوی آنها خواستهاند دست از این دعوای بیحاصل بردارند. هواداران بیشتر از باشگاهدارا­ن )!( دلشان میسوزد.

 ??  ?? نصيرمقدري
نصيرمقدري
 ??  ?? اختالفرحمت­یوحسينی
اختالفرحمت­یوحسينی
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran