KHABAR VARZESHI

استقاللبهر­احتيميتوان­ستپولخریدم­نرابدهد

-

پاتوسي: مجيدي و وريا هم با من حرف زدند اما هيچ اتفاقي رخ نداد

آیانداپاتو­سيهافبک-مهاجماهل آفریقاي جنوبي، فصل گذشته به بازیکني محبوب در تیم استقالل تبدیل شــد. جدایي عجیب او در فصلنقلوانت­قاالتازجمع­آبيها، باعثناراحت­يهوادارانا­ستقاللاز مســئوالن این تیم شد، هرچند مدیران وقت باشگاه مدعي شدند پاتوسي به خاطر پول استقالل را ترک کرده و در همین پنجره نقل و انتقاالت اخیر هم به خاطر پول بیشــتر حاضر شــد بــه فوالد خوزســتان برود و به اســتقالل جواب منفي بدهد.

اماپاتوسيج­معهشبدربرن­امه شبهايفوتبا­ليدرشبکهور­زشبه بخشي از این ابهامات پاسخ داد: «در نقل و انتقــاالت اخیر ماجرا از آنجا شروع شــد که برادر من در دسامبر ۹1۰2 از دنیــا رفــت و مــن براي خاکســپاري او به آفریقاي جنوبي رفتم. در آن زمــان تماسهایي از ســوي ایجنت من برقرار شــد که پیشــنهاد تیم فوالد را مطرح کرد. مدیریت این باشــگاه خیلي شفاف وارد مذاکره شــد و به صورت کامال حرفهاي پــول مورد نظر باشــگاه کیپتاونکهم­نباآنهاقرا­رداددائمي دارم، را واریز کرد و همه چیز خیلي خوب پیش رفت اما قبل از همه این اتفاقات، تماسهایي از سوي «کوچ مجیدي» با من گرفته شــد و او از تمایل باشگاه به جذب من حرف زد. حتي من با وریا هــم در این زمینه حرف زدم. مربي بــه من گفت که اینطور خواهد شد و آنطور خواهد شــد و در مورد برخي مسائل حرف زدیم اما در نهایــت هیچ اتفاقي به صورت رســمي رخ نــداد. نه من پیشــنهاد رسمي دریافت کردم، نه ایجنتمنونه­باشگاهکیپت­اون.بعد از آن بود که باشگاه فوالد وارد عمل شدوبهصورتح­رفهايوشفاف­همه چیز را پیش برد. مــن تحت تأثیر مدیریتاینب­اشگاهقرارگ­رفتموبعد هم کــه به فوالد آمدم از ســاختار حرفهاياینب­اشگاهلذتبر­دموبابت انتخابم واقعا خوشحالم.»

پاتوســي در گفتوگــوي اختصاصي با خبرنــگار ما در مورد علت اصلي جدایي خود از استقالل گفت: «در آن زمان هم مشابه همین اتفاقاتافت­اد.عمالازباشگ­اهاستقالل هیچپیشنهاد­رسميدریافت­نکردم. آنها بحث پول را در مورد من پیش کشــیدند در صورتي که صددرصد مطمئنم آن موقع هم توان پرداخت پول من را داشــتند و هم اینکه به بازیکنانخا­رجيدیگريکه­گرفتند بیشــتر از من پول دادند. من هم در آفریقاي جنوبي بودم که باشــگاه کیپتــاون از پیشــنهاد باشــگاه بنییاس خبر داد و من چون سابقه کار کردن با «کوچ شفر» را داشتم به نظرم انتخابي بود و به امارات رفتم. آن موقع هم باشگاه براي جذب من

هیچ کاري انجام نداد.»

بازیکن اهــل آفریقاي جنوبي فــوالد همچنین گفــت: «من از تکتکلحظاتح­ضورمدراستق­الل لذت بــردم و چون بازيهاي خوبي ارائــه کردم خاطــرات خوبي از آن دوران دارم و هنــوز هم دوســتان خوبي آنجا دارم.»

پاتوسي در مورد جواد نکونام و مقایسه او با شفر هم حرف زد: «شفر یک مربي باتجربه اســت که سابقه سالها حضور در تیمهاي مختلف را داشته، مسلما روش او با کوچ جواد، کهیکمربيجو­اناستفرقدا­شت. کوچ جواد بســیار بادیســیپل­ین و سختگیر است و همیشه از بازیکنان ميخواهد که نهایت توانشــان را به کار گیرند. از او چیزهاي جدیدي یاد ميگیرم و کار کردن با او برایم باعث خوشحالي است.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran