KHABAR VARZESHI

آياپرسپولي­سبرانكوبرم­يگردد؟

-

پرســپوليس در آخرين بازي انجام داده در برابر الدحيل شكست خورد. پرسپوليساگ­رچهبعدازرف­تنبرانكو صدرنشــيني خود را در ليگ برتر حفظ كرده اســت اما از نظر سبک بازي افت فاحشــي داشــته است. پرســپوليس در دوره حضور برانكو بهترين فوتبــال را در بين تيمهاي ليگ برتري ارائــه ميداد اما اكنون نميتوانچني­نادعاييرام­طرحكرد؛ با وجود اينكه پرسپوليس هنوز در ليگ برتر صدرنشيني خود را حفظ كرده است. تماشاگران پرسپوليس دوست دارند پرسپوليس به روزهاي خوبش برگردد، يعنی دوره حضور برانكو.تيميكهسختگ­لميخورد و البته با بازي چشــمنوازي كه ارائه ميكردبهخوب­يرويدروازه­حريفان موقعيــت ايجــاد ميكــرد. البته نميشــود همه گايهها را به يحيي گلمحمــدي وارد دانســت به اين خاطر كه يحيي به تازگي سرمربي تيمشدهاستو­برايالقايت­فكراتش به پرسپوليس زمان ميخواهد.

پرسپوليسيک­فصلياستكه به خوبي گذشــته بازي نميكند و شايد برخي از بازيكنان كه سالها در اينتيمحضور­دارندازموف­قيتاشباع

شدهاند. يحيي گلمحمدي بايد اين موضوع مهم را واكاوي و براي خروج تيمازاينوض­عيتچارهاند­يشيكند. تيم يكي، دو فصــل پيش در ليگ قهرمانان آسيا به فينال رسيد اما اين بــار و در بازي اول نشــان داد ياراي مقابله در برابر حريفان را ندارد. البته پرسپوليس در ليگ برتر همانطور كه اشاره شد موقعيت خود را در صدر جدول حفظ كرده اما ادامه اين روند به طور حتم كار سختي است.

ايجاد انگيزههاي جديد براي تيــم؛ اين كاري اســت كه يحيي ميتواند انجام دهد. صحنه گل اول الدحيــل و بيتفاوتــي بازيكنان پرســپوليس دردآور بود و ميتواند بيانگر وضعيت دروني تيم باشــد. البته تيم عاقهمند اســت به سير صعودي ادامه دهد اما براي رسيدن به اين مهم همانطور كه اشاره شد نياز به حال و هواي قويتري براي بازي دارد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran