KHABAR VARZESHI

مسافرتخبرس­ازآبیها سفر مخفیانه۹ استقاللی به قطر!

-

یکچهارمنها­یيبهپرسپول­یسخورد.بازياین دو تیم در دور رفت -3 یک به سود پرسپولیس تمام شد. در دیدار برگشت نتیجه 2-2 مساوي شد تا پرسپولیس االهلي را حذف کند.

دومين‌تقابل‌با‌تراكتور در فصل 2018 تراکتــور براي دومین بار در گروهيجايگر­فتکهاالهلي­عربستاندرآ­ن بود. دو دیداري که تراکتور در هر دو بازي رفت و برگشت با نتایج یک- صفر و -2 صفر مغلوب تیم عربستاني شد.

پرسپوليس‌آخرين‌حريف‌ايراني در فصل 2019 االهلي در گروه پرسپولیس قرار گرفــت. بازي رفت -2 صفر به ســود شاگردان برانکو ایوانکوویچ تمام شد و بازي برگشــت -2 یک به سود تیم عربستاني به پایان رسید.

بهترين‌افتخار‌آسيايي‌االهلي تیم االهلي عربســتان در فصــل 2012 که

ســپاهان در دو مرحله گروهي و یکچهارم نهایي با این تیم چهار دیدار داشت توانست تا فینال پیش برود. االهلي که پیش و پس از آن هرگز به فینال راه پیدا نکــرده بود در دیدار فینــال روبهروي تیــم اولســان هیونداي کرهجنوبي3-صفرباختونا­یبقهرمانلی­گ قهرمانانآس­یاشدتابهتر­ینافتخارآس­یایياش را جشن بگیرد.

االهلي‌05درصد‌مسابقات‌ با‌ايران ‌يها‌را‌برده‌است در مجموع همه سالهاي گذشته از 2010 تا ،2019 االهلي 20 بار با تیمهاي ایراني دیدار داشــته که از این تعداد تیم عربستاني در 10 دیدار برنده زمین را ترک کرده است. این تیم در چهار بازي روبهروي نمایندگان کشورمان مســاوي کرده و تنها در شــش دیدار تن به شکســت داده که سهم استقالل از این شش بازي دو دیدار است. استقالل ظهر جمعه راهی کویت شد تا فرداشــب مقابــل االهلی عربســتان صفآراییکند.مسابقهایکه­قطعانتیجه آنفوقالعاد­هحائزاهمیت­استولینکته قابل مالحظه ماجراهایی بود که قبل از مسافرتآبیپ­وشانپایتخت­برایکاروان ایــن تیــم رخ داد. بر خــالف ادعاهای مطروحه، برای سفر استقاللیها اتفاقات عجیب و غریبی رخ داده که نمیتوان از کنارش با بیتفاوتی عبور کرد.

سفر‌مخفيانه‌به‌قطر اســتقاللی­ها ظهر جمعه بــا پروازی مستقیمازته­رانراهیکوی­تشدندولی اصال اینطوری نبود که همه تیم سوار هواپیما شوند! ظاهرا این پرواز به اندازه همه مســافران مورد نظر استقالل جا نداشتومطرح­شدنبحثچارت­رکردن هواپیما نیز مزید بر علت شد تا فرصت برای تهیه بلیت از بین برود. روی همین اصلدرآخرین­لحظاتتصمیم­برآنشد کاروان به دو قســمت تقســیم شده و تعدادی از نفــرات زودتر بروند! همین مسئلهباعثش­د9نفرازاست­قاللیها(که البته بین آنها هیچ فوتبالیستی وجود

نداشت) بامداد جمعه راهی دوحه شوند و پس از 3 ســاعت معطلی در قطر، به سوی کویت پرواز کنند! سفری که البته برخی عوامل باشــگاه دوست نداشتند رسانهای شود!

سفر‌كاروان‌اصلی نفرات اصلی شامل بازیکنان و مربیان صبحجمعهعاز­مشدندوخبری­ازتوقف در قطر نبود ولی اســتقاللی­ها از این مسئله متعجب بودند که چرا مسئلهای بــه این ســادگی به دردســری برای مجموعه بدل شد و کاروان استقالل به دو تکه تقســیم شــد. البته شاید این مشکلبرایپر­وازبرگشتوج­ودنداشته باشد و همه با هم برگردند.

چارتر‌كجاست؟ برخالفتصور­بازیکناناس­تقالل،مسافرت با پرواز چارتر انجام نشــد و همین مسئله باعث تعجب آنها شده بود. استقاللیها در فرودگاه میگفتند مگر قرار نبود پروازمان چارتر باشد؟ پس چرا نیست؟ البته دیروز بحث بر ســر آن بود که شاید آبیها با یک پــرواز اختصاصــی به تهــران برگردند. مسئلهای که احتمال وقوع آن کم است.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran