KHABAR VARZESHI

کاوهرضایيد­رتیممليفیک­سميشود

-

ســهراب‌بختيار ‌یزاده،‌مدافع‌مل ‌یپوش‌اسبق‌استقالل‌در‌ خصوص‌شرايط‌اين‌روزهای‌آب ‌یپوشان‌با‌ما‌ه ‌مصحبت‌شد.‌ اين‌گف ‌توگو‌را‌بخوانيد.

‌‌‌از‌بازی‌فردای‌اســتقالل‌مقابل‌االهلی‌ برايمان‌بگوييد. بدون شــک این یکی از سختترین بازیهایاست­قاللخواهدب­ودواالهلی تیم باکیفیتی نشان داده است. آنها در خط حمله بسیار خطرناک هستند و باید مراقب مهاجــم بلندقد این تیم که ضربات دقیقی میزند، باشیم و هر طور شده او را مهار کنیم.

‌‌فکر‌م ‌یكنيد‌استقالل‌بتواند‌مقابل‌االهلی‌موفق‌شود؟ اســتقالل محکوم به کســب امتیاز اســت و باید موفقیتهای خودش را تداوم ببخشد. اگر مصدومان استقاللبها­ینبازیمیرس­یدند،بسیاریازمش­کالت فرهاد حل میشد. خدا کند آنها که بازی میکنند، قدر این موقعیت را بدانند و با تمام توان خود بجنگند تا استقالل موفق شود.

‌‌حضور‌دياباته‌در‌اين‌بازی‌چقدر‌م ‌یتوانست‌كم ‌کحال‌ استقالل‌باشد؟ حیف شد مصدومیت او طول کشــید. واقعا دیاباته یک مهاجم فرصتطلب اســت و در کنــار قائدی زوج خطرناکی را تشکیل دادهاند. اگر دیاباته مقابل االهلی بود، دروازه حریف به شــدت تحت فشار قرار میگرفت.

‌‌استقالل‌تا‌امروز‌با‌مجيدی‌باخت‌نداده‌ است،‌نظر‌شما‌چيست؟ فرهاد خوب کار کرده و نشان داده به رغم جوانی از جســارت و تجربه الزم برخوردار است.اومربیباشه­امتیاست،اگرچهکاراس­تقالل روزبهروزسخ­تترمیشودوف­رهادهمبیشت­رتحتفشار قــرار خواهد گرفت ولی در کل من به آینده اســتقالل خوشبینهستم.

‌‌‌آيا‌استقالل‌توان‌صعود‌از‌گروه‌خودش‌را‌دارد؟ شــک نکنید استقالل میتواند صعود کند. تیم ما به قدر کافی در آســیا اعتبــار دارد و همه تیمها اســتقالل را میشناسندوم­یدانندچقدر­پرقدرتاست.بهنظرمناگر ازتیمحمایت­شود،همدرلیگبرت­روهمدرلیگق­هرمانان موفق خواهیم بود. حتما مصاحبه اخیر خبرورزشــي با دراگان اســکوچیچ

اید.مصاحبهايدر­حاشیه تمرین فوالد خوزســتان که سرمربي جدید و کروات تیم ملی کشــورمان در آن حرفهاي جالبي زد ...و یکي از نکاتي که اسکوچیچ به آن اشارهداشتد­رخششفوقالع­ادهمهديطار­مي وبهویژهکاو­هرضایيدرار­وپابود.سرمربيکروا­ت به شــدت شیفته سبک بازي ســتاره ایراني باشگاه شارلوا بلژیک شد و به احتمال فراوان او را دعوت و حتي فیکس تیم ملــي خواهد کــرد. کاوه رضایــي در حــال حاضــر با پیراهن شماره 10 شارلوا در لیــگ بلژیــک خــوش درخشیده و بیشترین گلها را وارد دروازه حریفان کرده است. دراگان اسکوچیچ نیز در گفتوگو با همکاران ما در حاشیه تمرین فوالد خوزستان به این مسئله اشاره داشت و کلي هم از ستاره شارلوا تعریف کرد. این در حالي است کهکاوهرضای­يدوفصلقبله­مدرباشگاهش­ارلوایکي ازآمادهتری­نلژیونرهاي­فوتبالایرا­نبوداماکير­وش درآخرینارد­ويتیممليتر­جیحدادناما­وراازلیست مسافران جام جهاني خط بزند. با این حال رضایي به دلیل درخشــش زیاد در تیم فوتبال شارلوا ابتداي فصــل بعد از جــام جهاني روســیه با مبلغي چشــمگیر با باشگاه کلوپ بروژ بلژیک قرارداد امضا کرد تا توانایيهاي خود رادرباالتر­ینسطحفوتبا­لبلژیک نشان دهد که اینطور نشد. او دوباره به شارلوا برگشت و به گلــزن اول و ســتاره تیمــش بدل شــد. به نظر ميرسد کاوه رضایي بعد از مدتها ميتواند به پیراهن فیکس تیم ملي هم فکر کند.

سفر پرماجرای استقالل به کویت میتواند تا روزها سوژه شود. در همین رابطه عصر دیروز شنیدیم آبیها در حالی برای جدال با االهلی عازم کویت شدند که لباس برخی بازیکنان در دقیقه 90 جور شد! تا چند ساعت قبل از مسافرت تیم، لباسحسینحس­ینیوهروویه­میلیچکاملن­بودوستکامل­کارنواقصید­اشت ولی سرانجام در آخرین ساعات قبل از پرواز تیم، لباس این دو بازیکن جور شد تاتیمباپوش­اککامل(البتهفقطبر­ایاینمسابق­ه)رهسپارکویت­شود.استقالل دوشنبه مقابل االهلی صفآرایی میکند.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran