KHABAR VARZESHI

کارمندباشگ­اهازجيبخود­ش هزینه استقالل در فرودگاه را داد! بیپولیدردس­رسازآبیهاب­رایسفربهکو­یت

-

معضلمالیوج­نجالبزرگیك­هدركمینشاگ­ردانمجیدیب­ود

مســافرت اســتقالل به کویت کلی حاشــیه داشت که نشــان میدهد حرفهای ســعید رمضانی (حداقل قســمتی از آنها) اص ًال بیربط نبوده است. حواشیای که میتواند در آینده دردســرهای بزرگی برای تیم درست کنــد. قضیه فعال از یک مســافرت و حاشیههای فرودگاه شروع شده ولی اگــر ادامه پیدا کنــد، میتواند باعث جنجالهایتا­زهوبزرگتری­شودکه...

چرا‌3,&‌هماهنگ‌نشده؟ اســتقاللی­ها صبح جمعه در مســیر فرودگاه بودند که خبردار شدند قسمت ویژه فرودگاه امام(ره) که به عنوان &,3 شناخته میشــود برای آنها هماهنگ نشــده اســت! این مســئله نارضایتی ســرمربی تیم و مدیران باشگاه را در پی داشــت؛ به همین خاطر خیلی سریع با عوامل مالی و کارمندان باشــگاه تماس گرفتند تا بابت این مسئله افراد مورد نظر رامؤاخذهکن­ندولیپاسخی­کهشنیدند، خیلی تلخ بود: «استقالل پول ندارد که بتواند هزینه اسکان تیم در قسمت &,3 را بدهد و به همیــن خاطر همه باید از قسمت عادی استفاده کنند و مانند سایر مسافران کارهای مربوط به سفرشان را انجام بدهند!» در واقع مشــکالت مالی باشــگاه موجب شــده بود تا حســاب استقاللخال­یباشدوحتیب­رایپرداخت هزینه بخش ویژه هم پول نباشد.

پول‌بود‌اما... یکی از مدیران استقالل نداشتن پول را تکذیب کرده و به همکارمان گفت: آقا، یعنی باشــگاه استقالل به این عریض و طویلی لنگ ‪12 01،‬ میلیون پول &,3 بــود و چنین رقمی را نداشــت؟ اصال اینطوری نیست. بله، در آن زمان داخل حسابی که مربوط به این امور است، پول نبود ولی در حسابهای دیگرمان پول داشتیم اما شــما به روز سفر هم توجه کنید. استقالل جمعه در حال پرواز بود؛ یــک روز تعطیل که نمیشــود برای پرداختپولب­هبانکمراجع­هکرد.انتقال از طریق «ساتنا» هم وقت میگرفت.

پرداخت‌از‌حساب‌شخصی اما در نهایت هزینه حضور در قسمت ویژه فرودگاه پرداخت شــد و ســؤال اینجاست چه کســی مشکل را حل کرد؟ ادامــه داســتان را از زبان یک بازیکن استقالل بخوانید. او که به هیچ عنوان نمیخواست نامش فاش شود، دیروز به همکارمــان گفت: ما رفتیم فرودگاه و در قســمت &,3 استقرار یافتیم. در نهایت هم ســوار هواپیما شدیم و پریدیم اما جمه شب در کویت شنیدیم هزینه اقامت تیم در قسمت ویژه توسط یکی از کارمندان باشگاه استقالل و در واقع از حساب شخصی خود او پرداخت شده است. این بازیکن ادامهداد:اینطورکهفه­میدیم،کارمند فــوق به حرمت مدیران باشــگاه و به واسطه تعصبی که خودش به استقالل دارد، وقتی دید در حساب مربوط پول به اندازه کافی وجود ندارد، از این طرف و آن طرف پول جور کرد و در نهایت 10 میلیونتوما­نبهحساب3,& ریختتا همه ما بتوانیم از امکانات آن قسمت استفادهکنی­م!

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran